جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

وزیر امور خارجه ترکیه در دیدار با مارشال دوستم برای میزبانی از روند صلح افغانستان ابراز آمادگی کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزیر امور خارجه ترکیه روز چهارشنبه میزبان مارشال عبدالرشید دوستم معاون پیشین ریاست جهموری افغانستان در آنکارا بود.

مولود چاووش اوغلو در توییتر خود نگاشته است: “با معاون رئیس جمهور سابق افغانستان مارشال عبدالرشید دوستم ملاقات موثری داشتم و تاکید می کنم که همچنان در جریان روند صلح و آشتی در کنار برادران و خواهران افغان خواهیم ایستاد.”

منابع دیپلماتیک ترکیه گفتند که این دو در مورد نقش ترکیه در تلاش های بین المللی برای دستیابی به صلح در افغانستان صحبت کردند.

چاووش اوغلو٬ اضافه کرده که ترکیه آماده است تا در روند صلح و آشتی بین دولت افغانستان و طالبان مشارکت کند. او مذاکرات را فرصتی تاریخی برای پایان دادن به درگیری ها دانسته است که بیش از 40 سال در افغانستان جریان دارد. همچنین ترکیه اعلام کرده که آماده میزبانی دور بعدی مذاکرات صلح است که پیش بینی می شود ابتدا در دوحه برگزار شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان