جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وضع محدودیت تازه حکومت برای جوانان در روز جهانی جوانان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی در پیام تبریک روز جوانان گفت پس از این به جوانانی بورسیه تحصیلی داده می‌شود که دوسال در یکی از ولسوالی‌ها به کودکان  تدریس کرده باشند.

رییس جمهور غنی امروز چهارشنبه (۲۲اسد) در پیام ویدیویی به مناسبت روز جهانی جوانان گفت، افغانستان از جمله کشورهای جهان است که که اکثریت نفوس‌اش را جوانان تشکیل می‌دهد.

رییس جمهور با بیان اینکه در دوران حکومت‌اش به جوانان فرصت‌های زیادی داده است، افزود معینیت جوانان به ریاست دفتر مقام ریاست جمهوری منتقل می‌شود، و نیز دستیار خاص «مقام عالی» در امور توانمند سازی جوانان، به ویژه برای برجسته ساختن نقش زنان ایجاد می‌شود تا از این به بعد جوانان به صورت مستقیم با رییس جمهور در ارتباط باشند.

رییس جمهور تاکید کرد که تا ۴۵ روز دیگر شورای عالی جوانان ایجاد و اولین جلسه خود را دایر می‌کند که در آن جوانان از ۳۴ ولایت نقش خواهند داشت، و جهت رسیدگی به تمام امور جوانان فعالیت خواهند کرد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه همکاری‌های زنان و جوانان در عرصه‌های ملی قابل تقدیر است، گفت  ۱۵ هزار بست خالی در سراسر کشور وجود دارد و جوانان دارای ظرفیت از طریق گذراندن امتحان کمیسیون اصلاحات اداری احراز بست خواهند شد. وی اضافه کرد که یک صندوق حمایوی برای جوانان نیز ایجاد می‌شود.

رییس جمهور غنی تاکید کرد به جوانانی بورسیه تحصیلی داده می‌شود که در یکی از ولسوال‌ها به مدت دو سال درس داده باشند.

رییس جمهور در این پیامش با اشاره به گفتگوهای بین الافغانی، خاطرنشان کرد که انتظار مردم به ویژه جوانان در لویه جرگه از طالبان این است که از خشونت دست بکشند و وارد مذاکره با هیات مذاکره کننده افغانستان به هدف صلح پایدار شوند.

وی همچنان امیدواری داد که صلح در کشور آمدنی است و جوانان شاهد افغانستان صلح‌آمیز و باثبات خواهد بود.

رییس جمهور غنی روز جوان را به جوانان در حالی تبریک گفت که شماری زیادی از جوانان کشور به دلیل فقر و تنگدستی به خارج از کشور مهاجر شده اند و نیز شماری دیگر از آنان در داخل کشور بیکار هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان