جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

سایه ویروس کرونا؛ دومین روز کاری جرگه مشورتی صلح در کابل آغاز شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دفتر شورای عالی مصالحه ملی اعلام کرده است که دومین روز کاری جرگه مشورتی صلح با حضور عبدالله عبدالله رییس این شورا آغاز شده است.

این دفتر امروز شنبه (۱۸اسد) گفته است که در دومین روز کاری جرگه مشورتی صلح ۱۷ کمیته باقی مانده این جرگه گزارش های شان را در تالار عمومی ارایه می کند.

روز گذشته ۳۳ کمیته از ۵۰ کمیته این جرگه گزارش های شان را به تالار ارایه کردند.

به گفته دفتر شورای عالی مصالحه ملی نتیجه‌ی مشوره‌ها و گزارش‌های کمیته‌ها پس از ارایه‌ی گزارش همه‌ی این کمیته‌ها مشخص می‌شود.

جرگه مشورتی صلح روز گذشته با حضور ۳ هزار ۲۰۰ اشتراک کننده در کابل به منظور رهایی ۴۰۰ زندانی طالبان آغاز شد و امروز آخرین روز برگزاری آن است.

ریاست این جرگه را عبدالله عبدالله رییس شورای مصالحه به عهده دارد.

قرار است امروز در ختم این جرگه رییس جمهور غنی نیز سخنرانی کند.

۱۴ عضو مبتلا به کرونا

از سوی هم نورالله ترکی معاون سخن‌گوی وزارت صحت عامه امروز (شنبه، ۱۸ اسد) در فیسبوک اش نگاشته است که از میان ۳ هزار ۵۰۰ اشتراک کننده این جرگه تست ویروس کرونا ۱۴ تن آنان مثبت تشخیص شده و آن ها در جلسه این جرگه راه داده نشده اند.

به گفته او این اعضای لویه‌جرگه برای درمان به شفاخانه‌های ویژه کرونا در کابل منتقل شده‌اند.

شماری از رسانه ها نیز گزارش داده اند که شمار مبتلایان ویروس کرونا در میان اشتراک کنندگان به ۱۷ تن رسیده است.

جرگه مشورتی صلح در حالی برگزار شده که شیوع ویروس کرونا در افغانستان همچنان ادامه دارد و وزارت صحت عامه به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در لویه جرگه مشورتی صلح و ارایه خدمات صحی برای اشتراک کننده‌گان چندین تیم صحی را در تالار لویه جرگه بشمول تیم های صحی «سکریننگ» را توظیف کرده است تا افراد مشکوک به ویروس کرونا را شناسایی کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان