کاهش مراجعه افراد مشکوک به کرونا به شفاخانه ها؛ در ۲۴ ساعت ۱ مورد تازه ویروس کرونا ثبت شده است

توسطفریدون حسنی

مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ به روز رسانی : مرداد ۱۳, ۱۳۹۹

وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته در سراسر افغانستان تنها یک مورد مثبت تازه ویروس کرونا شناسایی شده است.

وزارت صحت امروز یک‌شنبه (۱۲اسد) گفته است که در ۲۴ ساعت گذشته از ۱۹ نمونه‌ی مشکوک ابتلا به ویروس کرونا که در لابراتوارهای این وزارت بررسی شده تنها یک مورد آن مثبت شناسایی شده است.

به گفته وزارت صحت یا ثبت این یک مورد تازه شمار مجموعی مبتلایان ویروس کرونا در کشور به ۳۶ هزار و ۷۱۰ تن افزایش یافته که از این میان تنها ۹ هزار ۹۱۸ تن آنان فعال است.

این وزارت افزوده که در ۲۴ ساعت گذشته یک فرد مبتلا به ویروس کرونا جانباخته و شمار مجموعی جانباختکان ویروس کرونا به یک هزار و ۲۴۸ تن رسیده است.

در آمار منتشر شده از سوی وزارت صحت در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فرد مبتلا به ویروس کرونا بهبود نیافته است و شمار مجموعی بهبود یافتگان همچنان به ۲۵ هزار و ۵۰ تن باقی مانده است.

کاهش مراجعه افراد مشکوک به شفاخانه ها

وزارت صحت در حالی از ثبت یک مورد تازه خبر داده است که با وجود هشدار های مکرر مسوولان مردم در دو روز گذشته عید قربان توصیه های صحی را مراعات نکرده و برخلاف انتظار مسوولان صحی عید را در اماکن عمومی به صورت گسترده تجلیل کردند.

وزارت صحت کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا را عدم مراجعه بیماران مشکوک ویروس کرونا در جریان عید برای آزمایش به آزمایش‌گاه‌ها این وزارت خوانده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *