جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

چهار دادستان به اتهام رشوه‌ستانی بازداشت شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دادستانی کل اعلام کرده است که چهار تن از دادستان های این اداره در پیوند به قضایای فساد اداری (رشوه‌ستانی)، از سوی ریاست عمومی دادستانی کنترل و مراقبت بازداشت شده اند.

دادستانی کل امروز یک‌شنبه (۵اسد) گفته است که امروز آمر دادستانی ولسوالی لعل‌پور ولایت ننگرهار به اتهام اخذ ٣٦ هزار افغانی رشوه، بالفعل از سوی ریاست عمومی دادستانی کنترل و مراقبت بازداشت شده و تحت تحقیق قرار گرفته است.

در خبرنامه این داره آمده است که چند روز قبل یک تن از  دادستانان بخش مبارزه با جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی ولایت ننگرهار به اتهام اخذ دو هزار دالر امریکایی رشوه بازداشت شده بود.

بر اساس خبرنامه دادستانی کل آمر دادستانی ابتداییه و مدیر اداری ولسوالی شکر دره کابل نیز چندی قبل به اتهام مطالبه سه هزار دالر امریکایی رشوه از سوی این ریاست بازداشت شده بود.

بازداشت ۳۸ تن به اتهام فساد اداری

دادستانی کل تاکید کرده که ریاست عمومی دادستانی کنترل و مراقبت این اداره از سال ۱۳۹۸ تا اکنون، ٣٨ قضیه رشوه و سایر موارد فساد اداری ‌دادستنان و کارمندان این اداره را مستندسازی کرده و عاملان آن‌را بازداشت و تحت پیگرد عدلی قرار داده است.

پیش از این ریاست عمومی دادستانی کنترول و مراقبت به تاریخ ۲۵ سرطان محمد موسی علمی رییس اداره ملی نورم و استندرد را به‌اساس شکایت یک تن از متشبثین خصوصی به‌شماره اختصاصی ثبت شکایات ۱۸۰ دادستانی کل به اتهام اخذ مبلغ یک‌صدهزار دالر امریکایی به‌گونۀ بالفعل بازداشت کرده بود.

دادستانی کل گفته بود که اصل مبلغ مطالبه شده ۲۰۰ هزار دالر امریکایی بوده که حین دریافت مبلغ‌ یک‌صدهزار دالر آن، رئیس عمومی نورم و استندرد بازداشت شده بود.

پیش از آن مسوول گدام مرکزی وزارت صحت نیز حین اخذ ۸۰ هزار دالر رشوه از سوی دادستانی کل بازداشت شده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان