جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حمله هوایی ماموریت حمایت قاطع در قندهار؛ ۲۵ پاکستانی عضو طالبان کشته شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های امنیتی قندهار اعلام کرده اند که در حمله هوایی نیروهای حمایت قاطع در این  ولایت ۲۵ جنگجوی تبعه پاکستانی گروه طالبان کشته شده اند.

پولیس قندهار امروز سه‌شنبه (۳۱سرطان) در خبرنامه ای گفته است که نیروهای حمایت قاطع در ولسوالی تخته پل این ولایت حملات هوایی انجام داده اند که در نتیجه آن ۲۵ جنگجوی تبعه پاکستانی گروه طالبان کشته شده اند.

در خبرنامه پولیس قندهار آمده است که این حمله زمانی انجام شده است که گروه طالبان تصمیم حمله بالای پاسگاه های پولیس در منطقه «تور» این ولسوالی را داشتند.

پولیس قندهار تاکید کرده اسناد به جا مانده از جنگجویان کشته شده طالبان در این حمله نشان می دهد که آنان شهروندان پاکستان بوده اند.

گروه طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

حملات هوای حمایت قاطع پس از امضای توافق‌نامه صلح

هرچند بر بنیاد توافق نامه صلح میان امریکا و طالبان دو طرف متعهد شده اند که حملات بالای همدیگر را متوقف کنند اما نیروهای امریکایی پس از امضای این توافق‌نامه و افزایش خشونت طالبان بالای نیروهای امنیتی افغانستان نخستین حمله هوایی را در چهاردهم حوت سال گذشته در ولایت هلمند اجرا کرده بودند.

گروه طالبان حملات هوایی نیروهای حمایت قاطع را تخطی از توافق‌نامه صلح عنوان کرده اند اما سخنگوی نیروهای حمایت قاطع بارها تأکید کرده‌ است که به دفاع از «شرکای افغان» خود متعهد‌ اند.

این جنگجویان پاکستانی طالبان در حالی کشته شده اند که گروه طالبان بارها حضور جنگجویان خارجی را در صفوف شان رد کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان