جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

۴ بهترین چای برای زمانی که بیمار هستید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

هیچ چیز بدتر از این نیست که با ناخوشی و سرماخوردگی از خواب بیدار شوید. و برای بهبودی‌تان هر تصمیمی که بگیرید، حتما می‌دانید که نوشیدن چای اصلی‌ترین بخش از روزهای ناخوشی است. انواع مختلف چای ویژگی‌های مختلفی دارند، اما هر کدام به شیوه‌ای برای بدن‌تان مفید هستند. باید دقیق بدانید که چای مورد نظرتان چه مقدار کافئین دارد؛ زیرا برخی چای‌ها کافئین زیادی دارند و در واقع می‌توانند خواب‌تان را به هم بزنند. آشکار است که بدن در هنگام بیماری به استراحت و خواب نیاز دارد!

۴ بهترین چای برای زمانی که بیمار هستید

چای سبز

چای سبز احتمالاً اولین چای است که در زمان بیماری به ذهن‌تان می‌رسد. چای سبز با خواص ضد التهابی، خواص ضد عفونی‌کننده و بسیاری از مزایای طبیعی همراه است. همچنین معروف است که نوشیدن مقدار زیادی چای سبز می‌تواند به بهبود روحیه کمک کند، و چه چیزی از این بهتر؟!

مطلب مرتبط: ۷ خاصیت چای سبز، سالم ترین نوشیدنی جهان

چای زنجبیل

اگر حالت تهوع یکی از عوارض بیماری شماست، مقداری چای زنجبیل داغ بنوشید. گفته می‌شود که هنگام تجربه درد معده، زنجبیل برای شما فوق‌العاده است. به علاوه، چای زنجبیل می‌تواند به خلاص شدن از شر سردرد و درد عضلانی هم کمک کند. هنگامی که مبتلا به آنفولانزا هستید، نوشیدن حداقل یک فنجان چای زنجبیل در روز به شما کمک می‌کند که تا حد زیادی بهبود پیدا کنید.

مطلب مرتبط: ۹ روش مفید برای درمان سردرد

چای ترش

آیا می‌دانید چای ترش مقدار زیادی ویتامین C دارد؟ نوشیدن یک فنجان چای ترش حدود یک سوم از نیاز روزانه ویتامین C شما را (حتی بیشار از آب پرتقال) تامین می‌کند! یکی از مزایای دیگر چای ترش این است که برخلاف بسیاری از چای‌های گیاهی، هیچ کافئینی ندارد. این ویژگی چای ترس بسیار عالی است زیرا مشکلی در روند خواب و استراحت شما ایجاد نمی‌کند!

مطلب مرتبط: اختلالات خواب چه تاثیری بر ریسک بروز سرطان دارند

چای بابونه

چای بابونه باعث آرامش شما خواهد شد و کمک‌تان می‌کند که آرام و راحت بخوابید و بیماری را فراموش کنید. بابونه برای درمان سرماخوردگی در قفسه سینه، میگرن و گرفتگی عضلانی تاثیر شگفت‌انگیزی دارد. در اصل، بابونه می‌تواند بسیاری از علائم سرماخوردگی را تسکین بدهد. اگر می‌خواهید آرامش بیشتری را تجربه کنید، می‌توانید مقداری اسطوخودوس هم به چای بابونه‌تان اضافه کنید. به این ترتیب احساس آرامش بیشتری خواهید داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان