جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ثبت همزمان بیشترین رقم جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ۲۴ ساعت در کشور

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۳۲ فرد مبتلا به ویروس کرونا جانباخته و و بیش از یک هزار تن نیز بهبود یافته است.

وزارت صحت امروز چهارشنبه (۲۵سرطان) گفته است که در جریان ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۴ مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا شامل ۷۸ نفر در کابل، ۶۱ نفر در دایکندی، ۲۴ تن در تخار، ۱۸ نفر در پکتیا، ۱۵ نفر در غور ثبت شده است.

این وزارت افزوده که همچنان ۱۱-۱۱ نفر در ولایت های بدخشان و بادغیس، ۱۰ نفر در بلخ، ۹ نفر در لوگر، ۶ نفر در هرات،  ۴ نفر درکنر، ۳-۳ نفر در قندهار و ننگرهار و ۱ نفر در میدان وردک نیز شامل افرادی اند که در ۲۴ ساعت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گفته وزارت صحت با ثبت این موارد تازه  شمار مجموعی مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان، به ۳۴ هزار ۹۹۴ تن رسیده است.

ثبت بیشترین رقم بهبودیافتگان و جانباختگان ناشی از کرونا

بر اساس آمار ارایه شده از سوی وزارت صحت در جریان ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و دو فرد مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته که با ثبت آن شمار بهبود یافتگان ویروس کرونا به ۲۲ هزار ۴۵۶ تن رسیده و نیز در عین زمان ۳۲ فرد مبتلا به ویروس کرونا جان باخته اند که شمار جانباختگان ویروس کرونا نیز به یک هزار ۹۴ تن رسیده است.

این آمار وزارت صحت نشان می دهد که در جریان هفته های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین افراد مبتلا به ویروس کرونا جان باخته و نیز بهبود یافته اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان