جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

شمار قربانیان ویروس کرونا در افغانستان از مرز یک هزار تن گذشت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ مورد ابتلا تازه ویروس کرونا شناسایی و ۱۶ فرد مبتلا به این ویروس جانباخته اند.

وزارت صحت امروز یک‌شنبه (۲۲سرطان) گفته است که در جریان ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شامل ۲۰ نفر در بامیان، ۱۸ نفر در هرات، ۱۴ نفر در کابل، ۱۰ نفر در تخار، ۸ نفر در بدخشان، ۵ نفر در قندهار، ۳ نفر در قندز، و در میدان‌وردک، لغمان و کنر هر یک یک نفر شناسایی شده اند.

به گفته این وزارت با ثبت این موارد تازه شمار مجموعی مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۳۴ هزار ۴۵۱ تن رسیده است.

وزارت صحت تاکید کرده که در جریان ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ نفر جان باخته و شمار مجموعی جانباختگان به یک هزار و یک نفرسیده و نیز در عین زمان ۸۱ فر مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته که شمار مجموعی بهبودیافتگان به ۲۱ هزار ۲۱۶ تن رسیده است.

کاهش شیوع ویروس کرونا در افغانستان

با وجود آن که بر اساس آمارهای روزانه وزارت صحت شمار مبتلایان به ویروس کرونا کاهش یافته است اما سرپرست وزارت صحت روز گذشته در مراسم تحویل دهی ۵۳ قلم ادویه و ضروریات طبی برای شفاخانه های محمد علی جناح و افغان جاپان از بهبود عرضه خدمات صحی در این شفاخانه‌ها خبر داده گفت که ویروس کرونا هنوز تحت مدیریت قرار نگرفته است.

او یک بار دیگر از مردم خواست با رعایت نکات صحی خود را در برابر این ویروس وقایه کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان