جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شمار جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در افغانستان به مرز یک هزار تن رسید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت، اعلام کرده است که در جریان ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ فرد مبتلا به ویروس کرونا جانباخته و ۱۷۲ مورد ابتلا تازه در کشور شناسایی شده است.

وزارت صحت امروز شنبه (۲۱سرطان) اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۲ مورد ابتلای تازه به ویروس کرونا شامل ۱۳۹ نفر در کابل، ۱۰ نفر در بلخ، ۸ نفر در قندهار، ۷ نفر در نیمروز، ۴ نفر در هلمند، ۳ نفر در ارزگان و ۱ نفر در زابل ثبت شده است.

این وزارت افزوده که با ثبت این موارد، شمار مجموعی مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۳۴ هزار ۳۶۶ تن رسیده است.

وزارت صحت تاکید کرده که در جریان ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ فرد مبتلا به ویروس کرونا جان باخته که شمار مجموعی جانباختگان ویروس کرونا در افغانستان، به ۹۹۴ نفر رسیده و در عین زمان ۲۵۳ تن دیگر بهبود یافته اند و شمار مجموعی بهبودیافتگان به ۲۱ هزار ۱۳۵ تن افزایش یافته است.

افزایش ابتلا به ویروس کرونا در جهان

با وجود آن که مقامات صحی افغانستان چندی قبل از کاهش شیوع ویروس کرونا در افغانستان خبر داده و گفته بودند که روند نمونه گیری ویروس کرونا در لابراتوار های وزارت صحت از ۷۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش یافته است و شیوع ویروس کرونا در کشور در حالت تعادل قرار گرفته است اما سازمان جهانی صحت از افزایش موارد مثبت ویروس کرونا در جهان ابراز نگرانی کرده است.

سازمان جهانی صحت با ثبت بیش از ۲۲۸ هزار مورد ابتلا تازه در ۲۴ ساعت در جهان تاکید کرده که در شش هفته گذشته ابتلا به ویروس کرونا در جهان دو برابر افزایش یافته است.

امریکا و برازیل از جمله کشور های اند که بیشترین ابتلا به ویروس کرونا در جهان را دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان