جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ثبت ۳۴۸ مورد تازه ویروس کرونا؛ صالح: با استفاده از روش های سنتی بر این ویروس غلبه کرده ایم!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 همزمان با ثبت ۳۴۸ مورد ابتلای تازه به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت از سوی وزارت صحت امرالله صالح معاون اول رییس جمهور می گوید با استفاده از روش های سنتی بر این ویروس غلبه کرده ایم.

امرالله صالح امروز شنبه (۱۴سرطان) در توییتی نگاشته است که در روستای خود با ده ها جوان، میانسال، سالمند ملاقات کرده و تمام فامیل ها ویروس کرونا را شکست داده بودند.

معاون اول رییس جمهور افزوده: «این را نمی توان برای کل کشور قضاوت کرد اما به نظر من با تکیه بر زیرساخت های بهداشتی و استفاده از روش های سنتی و گیاهان قدیمی توانستیم تا بر این مریضی غلبه کنیم.»

https://twitter.com/AmrullahSaleh2/status/1279315879357022210?s=20

این اظهارات معاون رییس جمهور در حالی بیان می شود که یوسف غضنفر نخستین مقام بلندپایه حکومتی در اثر بیماری کرونا جانباخته است.

ثبت ۳۴۸ مورد در ۲۴ ساعت

وزارت صحت عامه امروز با نشر اعلامیه گفته است که در یک شبانه‌روز گذشته، ۱۶۴ نفر در کابل، ۳۳ نفر در بامیان، ۲۸ نفر در هرات، ۲۳ نفر در بلخ، ۲۰ نفر در بدخشان، ۱۴ نفر در بادغیس، ۱۲ نفر در نیمروز، ۹ نفر در دایکندی، ۷ نفر در بغلان و ۶ نفر در هلمند، ۵-۵ نفر در غور، پنجشیر ودر میدان‌وردک، ۴ نفر در پکتیا، ۳-۳ نفر در ننگرهار  و تخار، ۲-۲ نفر در زابل، کنر و پروان و همچنان یک نفر در ولایت لغمان به ویرو کرونا مبتلا شده اند.

این وزارت افزوده که با ثبت این موارد ابتلای تازه شمار مجموعی مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان، به ۳۲ هزار ۶۷۲ نفر رسیده است.

وزارت صحت تاکید کرده که در ۲۴ ساعت گذشته ۷ فرد مبتلا به ویروس کرونا جان باخته که شمار جانباختگان ویروس کرونا به ۸۲۶ تن رسیده و نیز در عین زمان یک هزار ۸۳۳ تن بهبود یافته و شمار بهبودیافتگان به ۱۹ هزار ۱۶۴ تن رسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان