جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
25 بازدید

دست تان را به این حالت بگیرید و ببینید چه اتفاقی می افتد

خواندن 3 دقیقه
2
(3)

به دست‌های‌تان نگاه کنید. چه می‌بینید؟ اگر پاسخ‌تان”فقط دست‌هایم است” از یک رفلکسولوژیست یا متخصص بازتاب‌درمانی بپرسید. او به شما خواهد گفت كه بر اساس تحقيقات، نقاط فعال زیادی وجود دارد كه به شما کمک می‌کنند بر جسم و روان‌تان قدرت بیابید.

۱. انگشت شست

انگشت شست مسئول اضطراب و سردرد است. اگر دچار سردرد عصبی هستید، حدود 5 دقیقه انگشت شست‌تان را به آرامی بگیرید. به گفته رفلکسولوژیست‌ها این کار دردتان را تسکین می‌دهد.

1

مطلب مرتبط: ۹ روش مفید خانگی برای درمان سردرد

۲. انگشت اشاره

این انگشت درد عضلات و همچنین احساس ناامیدی، ترس و خجالت را کنترل می‌کند. چنانچه مطالعات انجام شده در دانشگاه مینه سوتا نشان داده، بیماران مبتلا به دردهای عضلانی بعد از یک دوره رفلکس درمانی (بازتاب‌درمانی) احساس بهتری داشتند. 5 دقیقه انگشت اشاره‌تان را نگه دارید.

2

مطلب مرتبط: ۷ نوع ترس که شما را عقب می کشند

۳. انگشت وسط

فشار دادن انگشت وسط به شما کمک می‌کند ناراحتی، عصبانیت یا خستگی بیش از حد معمول را فراموش کنید. مطالعات نشان می‌دهند که این کار باعث کاهش فشار خون می‌شود و شما را آرام می‌کند.

3

مطلب مرتبط: بازتاب درمانی دست؛ با فشار این ۹ نقطه بیماری ها را بهبود بدهید

۴. انگشت حلقه

اگر 5 دقیقه انگشت حلقه را به آرامی بگیرید، احساسات منفی و غم از بین خواهد رفت. فراموش نکنید که آرام باشید و آرام نفس بکشید.

4

مطلب مرتبط: ۱۰ نکته ناگفته از افسردگی که روانشناسان دوست دارند همه بدانند

۵. انگشت کوچک

انگشت کوچک مسئول عزت نفس، استرس و عصبی بودن است. اگر آدمی هستید که مدام خودتان را دست کم می‌گیرید، واقعاً باید در مورد 5 دقیقه ماساژ دادن انگشت کوچک فکر کنید. سعی کنید در حین انجام این کار به چیزهای خوب فکر کنید.

5

مطلب مرتبط: ۷ راه مقابله با استرس فیزیکی و عاطفی

۶. کف دست

انگشتان یک دست را در وسط کف دست دیگر فشار دهید. این ناحیه را به صورت حرکات دایره‌ای ماساژ داده و سه بار نفس عمیق بکشید. رفلکسولوژیست‌ها می‌گویند کف دست مرکز احساسات و عواطف شماست. ماساژ منظم کف دست به جلوگیری از حالت تهوع، استرس، اسهال و یبوست کمک می‌کند.

6

۷. فشار کف دست‌ها به هم

این حالت اغلب در مراقبه استفاده می‌شود. فشار کف دست‌ها به هم به شما کمک می‌کند تا تمرکز کنید و به افکارتان نظم بدهید. با فشار دادن کف دست‌ها به هم می‌توانید گردش خون را نیز بهبود ببخشید.

7

مطلب مرتبط: ۱۰ فایده علمی مراقبه

۸. سوریا مودرا

این حالت به شما در بهبود هضم و سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. سوریا مودرا برای از دست دادن اشتها نیز استفاده می‌شود.

8

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان