جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رویداد دیگر؛ چهار مهاجر افغان در ایران غرق شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رسانه های ایرانی به نقل از مدیرکل مدیریت بحران اصفهان ایران گزارش داده اند که چهار مهاجر افغانستان در سد زاینده‌رود در غرب ولایت اصفهان ایران غرق شده‌‌اند.

خبرگزاری دولتی ایران ایرنا به نقل از منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران اصفهان ایران گزارش داده استت که این چهار مهاجر افغان شامل سه زن و یک مرد عصر روز گذشته (۲۷جوزا) در سد زاینده رود اصفهان غرق شده اند.

شیشه فروش افزوده که از این چهار تن ابتدا یکی از آن‌ها وارد آب و دچار غرق شده‌گی شده و       پس از آن سه تن دیگر آنان یکی یکی برای نجات دیگری وارد آب شده و غرق شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان تاکید کرده که قربانیان بین ۲۰ تا ۵۰ سال عمر داشتند و جسد های آنان از آب بیرون آورده شده است.

قرار است هفته آینده محمدحنیف اتمر، سرپرست وزارت امور خارجه، در راس یک هیأت بلندپایه دولتی به ایران برود و با مقام‌های این کشور روی مسایل مرتبط مهاجران گفت‌وگو کند.

تلاش‌ کابل برای قانونی کردن مهاجرین افغان در ایران

افغانستان پس از آن تلاش ها برای قانونی سازی مهاجرین در ایران را اغاز کرده است که دو حادثه دیگر برای مهاجرین افغانستان در ایران در طول بیش از یک ماه گذشته روی داده است.

پس از این رویداد ها تصمیم در مورد سفر حنیف اتمر وزیر سرپرست وزارت خارجه افغانستان به ایران در جلسه روز گذشته ارگ تحت ریاست امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری برگزار و در آن روی قانونی ساختن حضور مهاجرین افغان در ایران گفتگو شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان