جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

شکست چربی ها: ۵ قاشق با لاغری فاصله دارید!

خواندن 3 دقیقه
1
(1)

کاهش وزن فرآیند کندی است که به تغییر برنامه غذایی و البته ورزش نیاز دارد. همه ما می‌دانیم که چربی‌سوزی یک شبه اتفاق نمی‌افتد. با این حال، موادی برای تسریع فرایند کاهش وزن وجود دارد که در این نوشتار می‌بینیم!

۱. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب

سرکه سیب  داروی مناسبی برای تسریع کاهش وزن است. این نوشیدنی کم کالری است و برای خاصیت چربی‌‌سوزی‌اش شناخته‌شده است. شروع روز با سرکه سیب راه خوبی برای سم‌زدایی و تسریع کاهش وزن است. خیلی ساده، صبح‌ها یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک لیوان آب مخلوط کرده و آن را بنوشید. 15 روز این درمان را دنبال کنید تا نتایج مؤثر را ببینید.

مطلب مرتبط: آیا سرکه سیب واقعا به کاهش وزن کمک می کند؟

۲. شکست چربی‌ ها، یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل

روغن نارگیل که غالبا برای مو و پوست استفاده می‌شود، می‌تواند افزودنی فوق‌العاده‌ای برای غذاها باشد. روغن نارگیل طبیعت ترموژنیک دارد و این بدان معنی است که روند چربی‌سوزی را تسریع می‌کند و چربی MCT موجود در آن نیز می‌تواند در طولانی-مدت به کاهش وزن کمک کند. برای استفاده از این راهکار، هنگام پختن وعده‌های غذایی روزمره از یک قاشق روغن نارگیل استفاده کنید.

۳. یک قاشق غذاخوری زنجبیل برای بهبود هضم

زنجبیل، نوعی ریشه خوراکی شگفت‌انگیز است که به دفع سموم از بدن کمک می‌کند. مصرف هر روزه‌ی زنجبیل باعث می‌شود سیستم گوارش شما بدون نقص کار کند. به علاوه این ماده گرما را در بدن تولید می‌کند و باعث تسریع متابولیسم می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای مصرف زنجبیل جهت کاهش وزن، تهیه دمنوش زنجبیل است که برای سم‌زدایی و تسریع کاهش وزن تاثیر بسزایی دارد.

مطلب مرتبط: ۱۰ روش آسان علمی بهبود متابولیسم بدن

۴. یک قاشق غذاخوری زردچوبه برای سوزاندن چربی‌ها

هرچند همه ما می‌دانیم زردچوبه چقدر برای سیستم ایمنی مفید است، اما خواص کاهش وزن جادویی این ماده نیز قابل چشم‌پوشی نیست. زردچوبه حاوی ترکیبات ضد التهابی خوبی است که باعث کاهش رادیکال‌های بد که در افزایش وزن موثرند، می‌شود. کورکومین، ترکیب فعال موجود در زردچوبه نیز به عنوان یک آنتی‌اکسیدان برای سرکوب التهاب در سلول‌های سازنده‌ی چربی عمل می‌کند. حتما زردچوبه را در تمام وعده‌های غذایی روزمره‌تان بگنجانید. مخلوط فلفل سیاه با زردچوبه نیز قدرت آن را تقویت می‌کند.

مطلب مرتبط: چطور سیستم ایمنی بدن مان را تقویت کنیم؟

۵. یک قاشق غذاخوری آبلیمو

ترکیب آبلیمو و آب به عنوان یک نوشیدنی سم‌زدای شگفت‌انگیز عمل می‌کند. آبلیمو همچنین محیط بدن را قلیایی می‌کند و به این ترتیب باعث کاهش وزن و حذف رادیکال‌های بد می‌شود. مصرف این ماده به طور مرتب تضمین می‌کند که فرایند هضم‌تان به درستی انجام می‌شود. صبح‌ها یک قاشق غذاخوری آبلیمو را با یک لیوان آب مخلوط کنید (ترجیحاً آب گرم یا ولرم) و ترکیب حاصل را بنوشید.

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان