عبدالله: به زودی فهرست اعضای کابینه مربوط به سپیدار معرفی می شود

توسطفریدون حسنی

خرداد ۲۵, ۱۳۹۹ به روز رسانی : بهمن ۲۸, ۱۴۰۲

عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی در دیدار با هیئت اداری مجلس نمایندگان از معرفی فهرست اعضای کابینه مربوط به سپیدار به زودی خبر داده است.

دفتر شورای عالی مصالحه ملی گفته است که عبدالله عبدالله رییس این شورا امروز یک شنبه (25جوزا) با هیئت اداری مجلس نمایندگان دیدار کرده است.

این دفتر افزوده که در این دیدار رییس مجلس نمایندگان خواهان تسریع روند معرفی اعضای کابینه و پایان دادن به کار وزرای سرپرست شده و نیز حمایت پارلمان را از تلاش‌های صلح بیان کرده اند.

عبدالله نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های شورای ملی برای حل مشکل سیاسی از خواست پارلمان برای تسریع روند معرفی اعضای کابینه حمایت کرده و وعده سپرده است که به زودی فهرست اعضای مربوط به این جریان را به رییس جمهور ارسال می‌کند.

معرفی و شناسایی 11 عضو کابینه از سوی ارگ

براساس موافقت نامه سیاسی امضا شده میان ارگ و سپیدار به تاریخ 28 ثور ماه گذشته دو جانب به صورت مساویه اعضای کابینه را تعیین می کنند و تاکنون  ریاست جمهوری بیش از ۱۱ عضو کابینه را معرفی کرده است.

بر اساس گفته های عبدالله با هیئت اداری مجلس تاکنون هیچ عضو کابینه از سوی سپیدار معرفی نشده و نامزد وزیران تعیین شده بیشتر از سوی ارگ ریاست جمهوری است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *