جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

شکل ابروها رازهایی از شخصیت آدم ها دارند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

اگر چشم‌ها دریچه روح هستند، ابروها هم قاب این دریچه هستند. ابروها می‌توانند چیزهایی از شخصیت شما بگویند.

۱. ابروهای خیلی بلند

کسانی که ابروهای بلند دارند، در برابر استرس بسیار مقاوم و به شدت اجتماعی هستند. آنها آدم‌هایی پرشورند که منابع تمام‌نشدنی درونی و علائق فراوان دارند. اگر به این دسته تعلق دارید، معمولا خودتان مشکلات‌تان را حل می‌کنید و هرگز به کسی رو نمی‌اندازید.

1
ابروهای خیلی بلند

۲. ابروهای کوتاه

شما حواس‌تان جمعِ همه جزئیات است و دوست ندارید شکوه و شکایت دیگران را در مورد مشکلات‌شان بشنوید. گاهی مشکلات برای شما هم سختی ایجاد می‌کنند اما در نهایت هیچ کوهی آنقدر برای‌تان بلند نیست که نتوانید فتحش کنید.

2
ابروهای کوتاه

۳. ابروهای پهن

شما به قدرت‌های درونی‌تان ایمان کامل دارید. آدم‌هایی مثل شما به راحتی با مشکلات مبارزه می‌کنند. شما اصلا نگران فکر دیگران در مورد خودتان نیستید و سرتان به کار خودتان است! واقعا که روحی آزاده دارید.

3
ابروهای کوتاه

۴. ابروهای نازک

ابروهای خیلی نازک از ظرافت درونی حرف می‌زنند. مناقشه ابدا در شخصیت شما جایی ندارد و به راحتی می‌توانید از آن پرهیز کنید. شما یک شنونده فوق‌العاده و بسیار دلرحم هستید.

4

مطلب مرتبط: شیوه غذا خوردن ویژگی شخصیتی آدم ها را آشکار می‌ کند

۵. ابروهای کمانی و قوس‌دار

شما بسیار حساس و در ارتباطات‌تان بسیار گزیده‌کار هستید. آدم‌ها در نگاه اول ممکن است شما را متکبر و خود-محور ببینند اما واقعیت این است که تا به کسی اعتماد نکنید، خیلی به او نزدیک نخواهید شد. شما کمال گرا و اهل انتقاد از خود هستید.

5
ابروهای کمانی و قوس‌دار

۶. ابروهای کم‌قوس

شما در هر موقعیتی قابل اعتماد هستید، شخصیتی یاری‌کننده دارید و می‌توانید روابطی جدی و طولانی بسازید.

ابروهای کم‌قوس
ابروهای کم‌قوس

۷. ابروهای مثلثی

ابروهای مثلثی نشان‌دهنده یک شخصیت پویا هستند. شما می‌توانید به سرعت موقعیت‌ها را تحلیل کرده و تصمیم بگیرید. آدم‌ها هرگز در کنار شما دچار ملالت نمی‌شوند. شما رهبری بالفطره هستید و می‌توانید به آدم‌ها الهام بدهید.

ابروهای مثلثی
ابروهای مثلثی

مطلب مرتبط: عطر مورد علاقه تان از شخصیت‌ تان می گوید

۸. ابروهای گرد

این ابروها نشانه مهربانی و توجه هستند. شما هرگز نسبت به مشکلات دیگران بی‌تفاوت نیستید و همیشه حاضرید آنها را در زمان نیاز کمک کنید.

ابروهای گرد
ابروهای گرد

۹. ابروهای تقریبا صاف

شما اهل تفکر منطقی هستید. ابتدا خوب فکر می‌کنید و بعد دست به کار می‌شوید. حرف زدن از واقعیت تحت هر شرایطی از اولویت‌های شما است.

ابروهای تقریبا صاف
ابروهای تقریبا صاف

۱۰. ابروهای مورب رو به بالا

هرچه شیب این ابرو تندتر باشد، احساسات شما قوی‌تر است. شما روی هر کسی که می‌بینید، تاثیر می‌گذارید. شما دقیقا می‌دانید که از زندگی چه می‌خواهید و همیشه سریع‌ترین راه را به سمت موفقیت پیدا می‌کنید.

ابروهای مورب رو به بالا
ابروهای مورب رو به بالا

مطلب مرتبط: موسیقی مورد علاقه‌تان چه چیزی از شخصیت تان می گوید؟

۱۱. ابروهای به شدت کمرنگ

این شکل ابرو نشانه عدم احساس امنیت است. شما معمولا به خودتان و توانایی‌های‌تان تردید دارید و آدمی خجالتی هستید. آشکار است که در رفتار شما جسارت زیادی هم دیده نمی‌شود.

ابروهای به شدت کمرنگ
ابروهای به شدت کمرنگ

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان