جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
56 بازدید

با این ۳ فرمول ساده شامپوی خشک خانگی بسازید

خواندن 2 دقیقه
1
(1)

 خواه موهای‌تان در آفتاب تابستان بدقلق می‌شوند و خواه در طول زمستان‌های سرد خشک و وز می‌شوند، شامپو کردن همیشه بهترین راه برای خلاص شدن از شر مشکلات مربوط به مو است. اما این‌که دائم موها را بشوییم هم دردسرهای خودش را دارد. اما مطمئنا می‌توانیم به سایر گزینه‌های مراقبت از مو متوسل شویم که نه تنها مؤثر بلکه بی دردسر هم هستند. به عنوان مثال، شامپو خشک. ما مطمئن هستیم که بسیاری از شما چیزهایی در موردش دیده یا شنیده‌اید، اما هرگز از آن استفاده نکرده‌اید، یا نگران اثرات احتمالی این محصول هستید. با این حال، با ۳ فرمولی که در این نوشتار می‌بینید می‌توانید شامپو خشک خانگی خودتان را تهیه کنید و خیال‌تان راحت باشد که عوارضی ندارد!

مطلب مرتبط: ۱۰ روش عالی درمان ریزش مو

۱. جوی دوسر و جوش شیرین

برای تهیه شامپوی خشک خانگی، ابتدا باید یک فنجان جو دوسر پودرشده و جوش شیرین را مخلوط کنید. پس از آن می‌توانید ترکیب را درون یک ظرف ترجیحا دارای سوراخ بریزید. با کمک جوش شیرین می‌توانید چربی اضافی موجود در موها را حذف کرده و بوی بدشان را از بین ببرید. در حالی که جوش شیرین ممکن است ماده‌ای قوی باشد، جوی دوسر با خاصیت آنتی‌اکسیدانی‌اش، از پوست سر شما مراقبت می‌کند.

۲. نشاسته ذرت و آرد برنج

برای آماده کردن نوع دوم شامپو خشک خانگی، دو قاشق غذاخوری نشاسته ذرت و همین مقدار آرد برنج را خوب مخلوط کنید. بعد از آن ترکیب را درون یک ظرف بریزید و از یک برس کوچک برای استعمال پودر روی پوست سرتان استفاده کنید. در حالی که نشاسته ذرت چربی کف سر را از بین می‌برد، آرد برنج موها را در برابر اشعه UV مضر محافظت کرده و تارهای مو را تقویت می‌کند.

مطلب مرتبط: ۷ ترفند مرگ آور که زنان برای زیبایی استفاده می کردند

۳. شامپو خشک خانگی، نشاسته، پودر کاکائو و پودر دارچین

در مرحله اول باید هر سه ماده را در یک ظرف مخلوط کنید. سپس برای استفاده از ترکیب حاصل از قلمو استفاده کنید. این ترکیب شامپو خشک برای موهای خشک مناسب است. نشاسته ذرت موهای شما را تقویت می‌کند و تمام چربی‌اش را از بین می‌برد. پودر کاکائو و دارچین درخشش را برای موهای‌تان به ارمغان می‌آورد و بوی خوبی به موها می‌دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان