جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
14 بازدید

از حمل تا حوت، متولدین کدام بروج فلکی قابل اعتمادترین هستند؟

خواندن 3 دقیقه
4.7
(3)

 چه چیزی باعث می‌شود که آدم‌ها واقعا قابل اعتماد باشند؟ چنانچه دالایی لاما می‌گوید، انگیزه‌های شخصی آدم‌هاست که بر میزان اعتمادپذیری آنها تاثیر می‌گذارد. اما در این نوشتار به موضوع قابل‌اعتماد بودن آدم‌ها بر اساس بروج فلکی که در آن متولد شده‌اند خواهیم پرداخت.

۱. برج جدی (۲۲ دسمبر تا ۱۹ جنوری)

متولدین جدی قابل‌اعتمادترین هستند. اگر از آنها بخواهید رازتان را نگه دارند، خاموش خواهند ماند. آنها برای خودشان قوانینی دارند و وقتی کار درستی انجام می‌دهند، احساس خوبی دارند. خلف وعده مخالف اصول آنهاست.

۲. سرطان (۲۱ جون-۲۲ جولای)

متولدین سرطان نیز از قابل‌اعتمادترین‌ها هستند. آنها تلاش می‌کنند تا جایی که می‌توانند صادقانه زندگی کنند. مهم‌ترین نکته این است که وقتی متولدین این ماه عاشق می‌شود، سراپا عشق می‌ورزند.

۳. میزان (۲۳سپتمبر-۲۲ اکتبر)

وقتی متولدین میزان عاشق می‌شوند، درک می‌کنند که عشق فراتر از یک احساس ساده است. آنها می‌دانند که عشق با تعهد، اعتماد و صداقت همراه است. برج میزان وقتی به چیزی ایمان می‌آورد، راسخ و ثابت قدم پیش می‌رود زیرا با شور و توانایی بی‌نظیرش برای عشق ورزیدن انرژی می‌گیرد.

مطلب مرتبط: متولدین کدام بروج فلکی آرام ترین هستند؟

۴. عقرب (۲۳اکتبر- ۲۱ نومبر)

متولدین عقرب برخی ویژگی‌های ناپسند دارند، اما اعتمادناپذیری جزو آنها نیست. آنها توانایی عمیقی برای عاشق شدن دارند، و برای حمایت از فرد مورد علاقه‌شان هر کاری می‌کنند و بسیار وفادار هستند.

۵. سنبله (۲۳ آگست-۲۲سپتمبر)

متولدین سنبله مدام نگرانند که آیا اطرافیان‌شان در آرامش هستند و همه چیز برای‌شان مهیاست یا نه. شما می‌توانید به این گروه اعتماد کنید اما به شرطی که آنچه می‌خواهید با منافع و اهداف خودشان همراستا باشد!

۶. حمل (۲۱مارچ-۱۹اپریل)

می‌توانید همیشه اطمینان داشته باشید که متولدین حمل کاری را می‌کنند که در آن لحظه از نظرشان درست است اما می‌توانند به راحتی تمرکزشان را به چیزی که برای‌شان بهتر است تغییر بدهند. این گروه بسیار منطقی هستند و اگر رابطه یا کاری برای‌شان مفید نباشد، کنارش می‌گذارند.

۷. ثور (۲۰اپریل-۲۰ می)

آنچه متولدین اردیبهشت را قابل‌اعتماد می‌سازد، وفاداری‌شان است. آنها از وفادارترین بروج فلکی هستند و برای آدم‌های مورد علاقه‌شان دست به هر کاری می‌زنند.

مطلب مرتبط: شیوه غذا خوردن ویژگی های شخصیتی آدمها را فاش می کند

۸. دلو (۲۰جنوری-۱۸ فبروری)

متولدین دلو آدم‌هایی کارآمد هستند که تنها درمحیط کاری و رسمی می‌توانید روی‌شان حساب کنید. آنها بسیار فکر می‌کنند و ایده‌هایی فوق‌العاده دارند. به علاوه، آدم‌هایی مغرور هستند و همین روی وفاداری و تعهدشان با دوستان و شریک زندگی‌شان تاثیر منفی می‌گذارد.

۹. جوزا (۲۱می-۲۰ جون)

متولدین جوزا معمولا به سرعت نظرشان را تغییر می‌دهند و اغلب وارد حلقه‌های دوستی جدید شده یا از آنها خارج می‌شوند. آنها دوست و شریک زندگی خوبی هستند اما همیشه روی حرف‌شان نمی‌مانند. نه اینکه قابل‌اعتماد نباشند اما احساسات‌شان یا مسائل بیرونی مانع‌شان می‌شود.

۱۰. اسد (۲۳ جولای-۲۲ آگست)

متولدین اسد رازنگهدار هستند اما یادتان باشد که آنها به طور طبیعی کاری را انجام می‌دهند که به نفع خودشان و خانواده‌شان است. می‌توانید به این گروه اعتماد کنید اما نه در شرایط سخت و بحرانی!

۱۱. قوس (۲۲ نومبر-۲۱ دسمبر)

متولدین قوس کمتر از باقی برج‌ها وفادار هستند و دلیلی هم دارد! آنها ماجراجو هستند، تشنه کشف آدم‌ها و تجربه‌ها و ایده‌های تازه! نسبت به خانواده‌شان متعهدند اما منافع خودشان هم اهمیت زیادی برای‌شان دارد!

مطلب مرتبط: فصل تولد چه تاثیری بر شخصیت آدم ها دارد؟

۱۲. حوت (۱۹ فبروری-۲۰ مارچ)

متولدین حوت خلاق و جاه‌طلب هستند اما در دنبال کردن برنامه‌ای که منطقی به نظر می‌رسد، مشکل دارند. حوت‌ها حسابی عاشق و شیفته می‌شوند اما وقتی اوضاع سخت می‌شود پایبند نمی‌مانند و خیلی ساده به دنبال شخص یا چیز دیگری می‌روند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان