جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

با همه شکایت های موجود؛ وزارت صحت درخواست انسداد کلینک حیکم الکوزی را از پولیس نکرده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

همزمان با افزایش ویروس کرونا و انتقاد ها از برخورد وزارت صحت با حکیم الکوزی سازنده واکسین کرونا وزارت داخله می گوید با وجود شکایات جدی تا کنون وزارت صحت مکتوب رسمی مسدود سازی کلینیک حکیم الکوزی به این وزارت ارسال نکرده است.

طارق آرین سخنگوی وزارت داخله امروز سه شنبه (۲۰جوزا) در توییتی گفته است: «در قسمت فعالیت کلینیک حکیم الکوزی و توزیع دوا شکایت جدی موجود می‌باشد و اما وزارت محترم صحت عامه تا هنوز مکتوب رسمی برای مسدودساختن فعالیت کلینیک متذکره عنوانی وزارت امور داخله ارسال ننموده است.»

آرین تاکیدکرده به محض اینکه سند رسمی وزارت صحت عامه به پولیس برسد، اقدام عاجل صورت می‌گیرد.

واکسین کرونا حکیم الکوزی

پس از ادعای فردی بنام حکیم الکوزی مبنی برساخت واکسین ویروس کرونا وزارت صحت عامه اعلان کرد که واکسین ساخته شده الکوزی را در لابراتوار های این وزارت مورد بررسی قرار داده و دریافته است که این واکسین از ترکیبات مواد مخدر ساخته شده و نه تنها که کارآیی برای مبارزه با ویروس کرونا ندارد بلکه اعتیادآور نیز هست.

به تعقیب آن وزارت صحت برای مدتی فعالیت این کلینیک که از آن الکوزی برای تداوی بیماران کرونایی استفاده می کرد را مسدود کرد اما دیری نگذشت این کلینک دوباره به فعالیت آغاز کرد. علی رغم ممنوعیت استفاده از واکسین آن در هرات این واکسین اکنون به آن ولایت نیز رسیده است.

رد پای واکسین الکوزی در جانباختن یک فرد مشکوک به کرونا در هرات

همزمان با این محمدآصف کبیر، معاون ریاست صحت عامه هرات امروز به رسانه ها گفته است که به دنبال ادعای مرگ یک تن به دلیل استفاده از قطره گیاهی حکیم الکوزی، کارمندان ریاست صحت عامه، بررسی‌ها برای مشخص شدن این ادعا را آغاز کرده‌اند.

کبیر افزوده بر اساس ادعای وابستگان فرد جان باخته قطره گیاهی حکیم الکوزی، عامل مرگ او بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان