آیشواریا رای از این ترفند ساده برای زیبایی استفاده می کند

توسطتحریریه خبرنامه

خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ به روز رسانی : خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

 آیشواریا رای، دختر شایسته جهان، این امکان را برای هر دختر هندی فراهم کرد که بتواند به مدلینگ به عنوان یک حرفه نگاه کند. و البته او سفر خود را به همان‌جا محدود نکرد و آن‌قدر ادامه داد تا بر بالیوود هم سلطه پیدا کرد. و، چیزی که مردم نمی‌توانند از صحبت کردن در موردش دست بردارند، زیبایی اوست. تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه چیزی سبب شده که او اینقدر زیبا باشد؟ خوب، او قطعاً زیبایی طبیعی دارد و البته که دوست دارد از محصولات طبیعی برای افزایش زیبایی خود استفاده کند. اما چیزی که او رویش قسم می‌خورد و به عنوان یکی از ترفندهای زیبایی از آن استفاده می‌کند، بادرنگ (خیار) است! او در یکی از مصاحبه‌هایش فاش کرد که آب بادرنگ را روی صورتش استفاده می‌کند تا زیبایی‌اش حفظ شود. در اینجا به این موضوع می‌پردازیم که چگونه می‌توانید از این ماده خوراکی به نفع زیبایی و سلامت پوست‌تان استفاده کنید.

اگر کنجکاو شده‌اید و دوست دارید بدانید که او چطور از بادرنگ برای زیبایی استفاده می‌کند، با ما در این نوشتار همراه باشید!

مطلب مرتبط: ۷ ترفند مرگ آور که زنان برای زیبایی استفاده می کردند

برای پوستی زیبا…

بادرنگ به عنوان یک خنک‌کننده طبیعی در نظر گرفته می‌شود زیرا دارای خاصیت خنک کننده و تسکین دهنده پوست است. تمام کاری که باید انجام بدهید این است که یک بادرنگ (خیار) را رنده کنید و هر روز آب آن را روی پوست بمالید، ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد آن را بشویید.

به علاوه، با ترکیب ماست و بادرنگ نیز می‌توانید ماسکی فوق‌العاده برای پوست آماده کنید. ترکیب را ۱۵ دقیقه روی پوست بگذارید و بعد بشویید. این ترکیب مانع بروز چین و چروک‌ روی صورت می‌شود و می‌تواند سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد.

مطلب مرتبط: ۷ ماسک سفیدکننده پوست که اثربخشی عالی دارند

برای داشتن موهایی بلند….

اگر آب یک بادرنگ را به آب زردک (هویج)، کاهو و پالک (اسفناج) اضافه کرده و ترکیب حاصل را بنوشید، شاهد رشد سریع‌تر موهای‌تان خواهید بود. دلیل تاثیر این درمان وجود مقدار زیادی ویتامین A و C و همین‌طور سیلیکا در بادرنگ است.

مطلب مرتبط: ۱۰ روش عالی درمان خانگی ریزش مو

برای چشم‌هایی زیبا…

اگر چشم‌های متورم دارید، سعی کنید از بادرنگ برای کاهش تورم و تسکین چشم استفاده کنید. کافی است برش‌های بادرنگ (خیار) را روی چشم‌های بسته‌تان قرار دهید و بگذارید ده دقیقه بماند، بعد برش ها را بردارید. با استفاده از این روش خیلی زود متوجه تغییری که روی چشم‌ها رخ می‌دهد خواهید شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *