جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در آستانه مذاکرات بین الافغانی؛ اسلام آباد نماینده ویژه در امور افغانستان تعیین کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت خارجه افغانستان تایید کرده است که محمد صادق، سفیر پیشین پاکستان در کابل به حیث نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور افغانستان تعیین شده است.

وزارت امور خارجه شب گذشته ( ۱۹جوزا) ضمن تبریکی از تقرر آقای محمد صادق این اقدام پاکستان را گام مثبت در راستای تقویت روابط دو کشور خوانده است.

وزارت خارجه ابراز امیداوری کرده که تقرر نماینده خاص نخست وزیر پاکستان در امور افغانستان در جهت تقویت همکاری های دو کشور در آوردن صلح موثر واقع شود.

گفتگوهای صلح افغانستان

پاکستان از جمله کشور های بشمار می رود که به گفته شماری از آگاهان سیاسی نقش مستقیم در روند صلح افغانستان دارد، چنانچه زلمی خلیلزاد نماینده خاص امریکا در هر دور از سفرهایش در کنار دوحه و کابل برای رایزنی و تسهیل گفتگوهای صلح به اسلام آباد نیز سفر می کند و با مقامات آن کشور در مورد گفتگوهای صلح افغانستان رایزنی می کند.

پاکستان در حالی نماینده خاص در امور افغانستان تعیین کرده است که روند صلح افغانستان وارد مرحله تازه شده و قرار است به زودی گفتگوهای بین الافغانی میان حکومت افغانستان و طالبان آغاز شود.

زلمی خلیلزاد نیز در این دور از سفرهایش که هنوز به پایان نرسیده در سفرش به اسلام آباد با رییس ستاد ارتش پاکستان در مورد آغاز نشست بین الافغانی گفتگو کرده است.

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سیاسی اینجا را ببینید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان