جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

۱۰ نکته که سلفی های جذاب بگیرید

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

سال‌هاست که سلفی بخشی از زندگی همه آدم‌ها شده‌است. اما سلفی گرفتن کار چندان آسانی نیست! همه ما هر بار چندین و چند شات می‌گیریم تا به عکس دلخواه‌مان برسیم. اگر دوست دارید سلفی‌های جذاب بگیرید، این نوشتار را از دست ندهید!

۱. نور همه چیز است

این یکی واضح به نظر می‌رسد! اولین قانون برای گرفتن سلفی درست توجه به نور فضاست. شما به نور خوب نیاز دارید، نور طبیعی! در واقع نور بهترین محصول زیبایی است که لازم نیست برایش پولی پرداخت کنید. برای گرفتن سلفی‌های جذاب بیرون بروید و عکس‌تان را بگیرید. و اگر داخل خانه عکس می‌گیرید، خیلی ساده کنار پنجره بروید!

۲. سلفی های جذاب، از نور شدید پرهیز کنید

هرچند نور طبیعی خوب است اما حجم زیادی از نور یا سایه روی صورت، نتیجه خوبی نخواهد داد. بهترین ساعت برای گرفتن سلفی زمان طلوع یا غروب خورشید است، یعنی وقتی نور کم و بسیار زیباست!

۳. لبخند واقعی بزنید

با لبخند واقعی هیچ کس بد به نظر نمی‌رسد و لبخند مصنوعی قطعا نتیجه دلخواه‌تان را به شما نمی‌دهد!

۴. تعداد زیادی سلفی بگیرید، واقعا زیاد!

بهترین ترفند کایلی جنر برای گرفتن سلفی‌های زیبا این است که زیاد سلفی می‌گیرد. خودش می‌گوید قبل از رسیدن به عکس دلخواهش حدود ۵۰۰ سلفی می‌گیرد!

۵. از زاویه مناسب استفاده کنید

کیم کارداشیان معتقد است برای گرفتن یک سلفی زیبا باید چانه را پایین بگیرید و دوربین را بالا! به این ترتیب که موقع گرفتن عکس دکمه گوشی هم سطح با چشم‌ها باشد.

۶. سلفی های جذاب، بیش از اندازه عکس را ادیت نکنید

هرچند استفاده از فیلتر و ادیت اشکالی ندارد اما زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود از خود واقعی‌تان فاصله زیادی بگیرید و عکس‌تان به شدت غیرطبیعی باشد.

۷. حواس‌تان به پیرامون‌تان باشد

بهترین سلفی‌ها در فضاهای جذاب یا فضاهای واقعا ساده گرفته می‌شوند.

۸. از گرفتن سلفی‌های کلیشه‌ای پرهیز کنید

قرار نیست تا ابد لب‌ها را مدل لب‌های کیم کارداشیان کنید و سلفی بگیرید! شاید این سبک‌هایی که وایرال می‌‌شوند اصلا مناسب شما و چهره‌تان نباشند. کمی خلاقیت هم بد نیست.

۹. سلفی های جذاب، صورت‌تان خیلی نزدیک به دوربین نباشد

اگر صورت‌تان فاصله کمی با دوربین داشته باشد قطعا سلفی دلخواه‌تان را نخواهید گرفت زیرا قسمت‌هایی از صورت‌تان که نزدیک‌تر به دوربین هستند، بزرگ‌تر از باقی صورت‌تان دیده می‌شوند.

۱۰. زاویه مناسب صورت‌تان را بشناسید

لازم است چندین بار جهت صورت‌تان را تغییر بدهید تا به زاویه مناسب سلفی برای صورت خودتان دست پیدا کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان