جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

آمر شفاخانه کووید ۱۹ شیدایی هرات به دلیل بدرفتاری مراجعین استعفا کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 ریاست صحت عامه هرات تایید کرده است که آمر شفاخانه کووید ۱۹شیدایی این ولایت به دلیل بدرفتاری وابستگان یک جانباخته ویروس کرونا استعفا کرده است.

ریاست صحت عامه هرات امروز یک شنبه (۱۸جوزا) گفته است که آمر شفاخانه کووید ۱۹ شیدایی پس از ان استعفا کرده که چهار نفر غسال آماده بودند اقارب یک جانباخته ویروس کرونا را بدون دستکش غسل دهند.

ریاست صحت هرات افزوده پس از آن که آمر شفاخانه کووید ۱۹ شیدایی با این اقدام آنان مخالفت کرده و به آنان توصیه کرده است که این کار را نکنند و بگذارند غسال های موظف انجام دهند با فحش و دشنام بستگان این جانباخته کرونا مواجه شده به سمت وی خشت پرتاب کرده اند.

بدرفتاری بستگان قربانیان کرونا با داکتران

پیش از این نیز داکتران در شفاخانه محمد علی جناح کابل که برای تداوی بیماران ویروس کرونا اختصاص داده شده است از سوی بستگان یک جانباخته ویروس کرونا مورد لت و کوب قرار گرفته بود و همچنین رویداد های مشابه دیگر شماری از بستگان قربانیان ویروس کرونا داکتران و موظفین شفاخانه افغان – جاپان و  شفاخانه استقلال کابل را پس از ان مورد اهانت و لت کوب قرار داده بودند که بستگان انان از اثر ویروس کرونا جان باخته بودند.

هرچنند وزارت صحت از پولیس درخواست تامین امنیت مراکز صحی مخصوص ویروس کرونا را کرده بود اما به نظر می رسد نیروهای امنیتی تاکنون در این مورد اقدامی نکرده اند.

این در حالی است که شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت روز افزون در حال گسترش است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان