متولدین کدام بروج فلکی آرام ترین هستند؟

توسطتحریریه خبرنامه

خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ به روز رسانی : خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ,

قابل انکار نیست که متولدین هر برج فلکی توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به خود را دارند. آیا می‌دانستید که بروج فلکی حتی بر میزان آرامش و سطح استرس ما هم تاثیرگذار هستند؟ اما متولدین کدام بروج فلکی آرام‌ترین‌ها هستند؟ در این نوشتار می‌بینیم!

۱. برج سرطان

یکی از حساس‌ترین نشانه‌های زودیاک (بروج فلکی) یعنی سرطان می‌داند که چطور در بدترین شرایط آرامش خود را حفظ کند. شما به ندرت در جر و بحث شرکت می‌کنید چون می‌دانید فایده‌ای ندارد. شما به آرامش ذهن‌تان احترام می‌گذارید و توقع دارید سایرین هم پی کار خودشان باشند. هدف نهایی شما در زندگی آرامش است و برای رسیدن به تعادل در زندگی‌تان تلاش زیادی کرده‌اید.

مطلب مرتبط: ۵ نکته موثر برای ارتقاء بهداشت روان

۲. برج میزان

هیچ‌کس به اندازه متولدین برج میزان از دعوا و بحث متنفر نیست! بله این برج فلکی خجالتی و آرام، از درگیری ابدا لذت نمی‌برد. به همین دلیل است که متولدین میزان می‌کوشند از هر چیز کوچکی در زندگی لذت ببرند. اولین هدف آدم‌های برج میزان همیشه از بین بردن تنِش و برقراری صلح در هر شرایطی است.

۳. برج اسد

اگر می‌خواهید درس عشق بیاموزید، هیچ استادی بهتر از متولدین برج اسد ندارید. آنها آسان‌گیرترین آدم‌ها هستند، به حدی که در حضورشان می‌توانید از خوشی‌های ساده لذت ببرید. یکی از تحسین‌برانگیزترین ویژگی‌های متولدین اسد توانایی حفظ آرامش و دیدن نیمه پر لیوان است، آن هم زمانی که به نظر می‌رسد هیچ چیز خوب پیش نمی‌رود.

۴. برج قوس

برج قوس، یکی از خوش‌بین‌ترین نشانه‌های زودیاک در اختربینی، می‌داند که چطور باید همه چیز را آسان بگیرد. متولدین این ماه به ندرت ناامید می‌شوند و معمولا خودشان را درگیر موضوعات غیرلازم نمی‌کنند. آنها می‌دانند که چطور جنبه مثبت هر داستانی را ببینند و اوضاع را آرام کنند.

مطلب مرتبط: ۵ راه که از آدم‌های منفی حذر کنید

۵. برج حوت

هرچند حوت یکی از حساس‌ترین نشانه‌های زودیاک است، اما متولدین این ماه بسیار خونسرد هستند. آنها اجازه نمی‌دهند که احساسات شدید آزارشان بدهند و در بدترین شرایط هم آرام و خونسرد می‌مانند.

۶. برج جوزا

استاد آسان گرفتن همه چیز! متولدین جوزا حتی وقتی اوضاع بر وفق مرادشان نیست، باز هم با زندگی همراه می‌شوند و در طول مسیری که می‌پیمایند شاد هستند. آدم‌های این برج فلکی، می‌توانند اضطراب دیگران را با رویکردی آرام کاهش دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *