جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

افزایش انفجارهای کنار جاده ای؛ فرمانده پولیس ولسوالی سید کرم ولایت پکتیا کشته شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی در ولایت پکتیا تایید کرده اند که فرمانده پولیس تازه تعیین شده ولسوالی سیدکرم این ولایت در انفجار ماین کنار جاده ای با چند همکارش کشته شده است.

محمدشریف کلیوال، ولسوال سیدکرم ولایت پکتیا امروز چهارشنبه (۱۴جوزا) به رسانه ها گفته است که شام روز گذشته موتر حامل همایون، فرمانده پولیس این ولسوالی در منطقه‌ی چینوی هدف ماین کنار جاده ای قرار گرفته است.

کلیوال افزوده که در نتیجه این انفجار فرمانده و سه سرباز پولیس این ولسوالی کشته و ۴ سرباز دیگر زخمی شده اند.

افزایش انفجار ماین های کنارجاده ای

در دو روز گذشته علاوه بر این انفجار ماین های جاسازی شده کنارجاده ای در ولایت های سرپل و قندز صورت گرفته است که در آن ۲۰ غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

هر چند مسوولین حکومت عامل این ماین گذاری ها را گروه طالبان می دانند اما این گروه تاکنون در این مورد چیزی نگفته اند.

شهر کابل نیز شام روز گذشته شاهد انفجار ماین جاسازی در داخل یک مسجد بود.

این انفجار های ماین کنار جاده ای در حالی افزایش یافته است که گروه طالبان و حکومت افغانستان در یک آتش بس اعلان ناشده به سر می برند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان