جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ویروس کرونا نخستین قربانی را از رسانه های افغانستان گرفت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان (نی) تایید کرده است که نخستین کارمند رسانه ای افغانستان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است.

نی ناوقت روز گذشته جمعه (۹جوزا) با نشر اعلامیه گفته است که سلیمان یوسفی کارمند تلویزیون های خصوصی «آریانا و آریانا نیوز» از ده روز بدینسو در قرنطین خانگی بوده و و پس از آن به دلیل تنگی نفس به شفاخانه افغان جاپان انتقال یافته در ان شفاخانه جان باخته است.

این نهاد حامی رسانه ها افزوده که آقای یوسفی از 10 سال بدینسو به‌عنوان راننده با این رسانه ها مشغول کار بوده است.

اولین کارمند رسانه ای قربانی ویروس کرونا

شیوع ویروس کرونا بیش‌تر از دوماه به این سو می شود در افغانستان گسترش یافته و قربانی می‌گیرد.

نی خاطرنشان کرده که تاکنون ده ها کارمند رسانه ای افغانستان به ویروس کرونا مبتلا شده که از این میان حدود ۵۰ تن آنان تنها کارمند یک رسانه در کابل است.

نی از رسانه ای که حدود ۵۰ کارمند آن به ویروس کرونا مبتلا شده نام نبرده اما تاکید کرده که به‌دلیل اجتماعی بودن کار روزنامه‌نگاری و عدم قرنطین روزنامه نگاران، مدیران، و کارمندان رسانه‌ها مسوولیت دارند تا درجریان کار، هدایت‌های بهداشتی را مراعت کنند.

این در حالی است که شیوع ویروس کرونا در افغانستان سیر صعودی دارد و تاکنون ۱۳ هزار و ۶۵۹ تن به این ویروس مبتلا شده که از این میان ۲۴۶ تن جانباخته و یک هزار و۲۵۹ تن بهبود یافته است

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان