جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ویروس کرونا در فاریاب؛ نقیب‌الله فایق والی این ولایت فاریاب به این ویروس مبتلا شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از افزایش شیوع ویروس کرونا در فاریاب مقام های محلی این ولایت تایید کرده اند که نقیب الله فایق والی فاریاب به ویروس کرونا مبتلا شده است.

جاوید بیدار، سخن‌گوی والی فاریاب امروز شنبه (۱۰جوزا) گفته است که نتیجه معایناتی که سه روز پیش از آقای فایق گرفته شده بود، مثبت تشخیص شده است.

بیدار افزوده وضعیت صحی آقای فایق هم‌اکنون خوب است، و او خود را در خانه‌‌اش در شهر میمنه، مرکز فاریاب قرنطین کرده است.

ویروس کرونا در فاریاب

از سوی هم دفتر والی فاریاب روز گذشته با نشر خبرنامه ای گفته است که در اين روزها واقعات فوتي كرونا در شهر و ولسوالي های این ولایت افزايش يافته و تنها در يك هفته گذشته ٦ تن در اثر ابتلا به ویروس کرونا در روستا «قطور» این ولایت جان باخته و صدها تن ديگر نیز در این روستا مصاب به این ويروس شده اند.

والي فارياب يكجا با رييس صحت عامه وداكتران به قريه قطور رفته ضمن تسليت وهمدردي به خانواده شهداي كرونا از مردم خواست تا توصيه داكتران را جدي بگيرند.

در این خبرنامه آمده است آقای فایق روز گذشته در این روستا رفته است و از احالی منطقه خواسته كه در مراسم جنازه مريضان كرونا اشتراك نكنند، براي شان مراسم فاتحه خواني نگيرند.

تعویق ایجاد لابراتوار تشخیض کرونا از سوی ترکمنستان

در همین حال قرار بود لابراتوار تشخيص ويروس كرونا از سوی وتركمنستان در بندر آقينه فعال شود، اما دفتر والی فاریاب تاکید کرده که از ایجاد این لابراتوار به نسبت نبود تعمير مناسب در بندر آقینه صرف نظر شده و قرار است به بزودي در شهر ميمنه و در شفاخانه قبلي این ولایت فعال شود.

این در حالی است که بر اساس آمار وزارت صحت تاکنون در ولایت فاریاب ۱۱۲ تن به ویروس کرونا مبتلا شده که از این میان ۸ تن آنان جان باخته و پنج تن دیگر آنان بهبود یافته اند.

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان