جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

والی هرات: باید همزیستی با کرونا را فرهنگ سازی کنیم

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 عبدالوحید قتالی، والی هرات، از احتمال افزایش مرگ میر و واقعات مثبت ویروس کرونا در آن ولایت هشدار داده و از شهروندان خواسته است فاصله اجتماعی را مراعات و از رفت و آمد های غیر ضروری در شهر خود داری نمایند.

او که امروز (چهارشنبه، ۷جوزا) در یک نشست خبری سخن می‌گفت، با غیر ضروری خواندن استفاده از قوه قهریه به خاطر مسدود ساختن جاده ها، از پیش بینی وضعیت جدی کرونایی یاد آوری نموده و از شهروندان به صورت جدی خواست که توصیه های صحی را رعایت کنند. والی هرات در ادامه سخنانش «از ایجاد ۲۱ تیم جدید واقعه یابی، توظیف ۳ تیم غرض غسل و دفن اموات و حمایت جدی از تمام فعالیت های صحی خبر داده و افزود: همزیستی با ویروس کرونا را باید فرهنگ سازی کنیم.»

قتالی، همزمان با معرفی تیم رهبری ریاست مبارزه با ویروس کرونا، خواهان توجه و همکاری مردم  در امر جلوگیری از یک فاجعه انسانی شد. به گفته او، ریاست جدید مبارزه با ویروس کرونا به هدف ایجاد هماهنگی و بسیج امکانات، و تشدید مبارزه با ویروس کرونا ایجاد شده است.

ثبت ۱۰۸ واقعه در ۲۴ ساعت گذشته

محمد رفیق شیرزی، سخنگوی ریاست صحت عامه ولایت هرات می‌گوید که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۸ واقعه جدید ویروس کرونا در آن ولایت به ثبت رسیده است. با ثبت این واقعات جدید، مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در هرات به یک‌هزار و ۹۶۶ تن افزایش یافته است. همچنین از آن میان ۴۲ تن جان باخته و ۲۱۵ تن دیگر بهبود یافته اند.

سخنگوی ریاست صحت عامه هرات وضعیت ۱۵ تن از مبتلایان ویروس کرونا را در آن ولایت وخیم خوانده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان