جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

با استفاده از این ۴ رنگ، بهره وری تان را افزایش دهید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 اگر فضای کاری‌تان سفید یا خاکستری کسل‌کننده است، شاید زمان تغییر فرا رسیده‌باشد! رنگ‌ها این قدرت را دارند که به لحاظ جسمی، فکری و عاطفی بر ما تأثیر بگذارند، در این نوشتار یاد می‌گیریم که چطور از رنگ‌ها برای افزایش انگیزه و بهره‌وری استفاده کنیم. به گفته روانشناس رنگ آنجلا رایت، چهار رنگ اصلی روانشناختی وجود دارد، قرمز، آبی، زرد و سبز. هر یک از این‌ها به ترتیب بر ذهن، بدن، روح و تعادل بین این سه تأثیر دارند.

مطلب مرتبط: رنگ مورد علاقه‌تان چه چیزی از شخصیت‌تان می‌گوید؟

قرمز: جسمی

قرمز رنگ تحریک‌کننده‌ای است که ضربان قلب‌تان را بالا می‌برد. این رنگ می‌تواند یک واکنش بدنی قوی را برانگیزد. از رنگ قرمز استفاده کنید اگر:

شغل‌تان فعالیت فیزیکی زیادی را ایجاب می‌کند: مثلا مربیان شخصی یا صنعتگران.

آبی: فکری

آبی یک رنگ آرامش‌بخش است و به آرامش ذهن و افزایش تمرکز کمک می‌کند. جای تعجبی نیست که آبی رنگی محبوب برای استفاده در فضاهای اداری باشد. این رنگ باعث هوشیاری می‌شود و از ارتباطات شفاف پشتیبانی می‌کند. از رنگ آبی استفاده کنید اگر:

کارمند اداری هستید، زیرا آبی برای انجام کارهای اداری یا پروژه‌هایی که نیاز به تمرکز حداکثر دارند، عالی است. در صورتی که به الهام و انگیزه بیشتری نیاز دارید کمی هم نارنجی به فضا اضافه کنید.

زرد: احساسی

رنگ زرد انرژی‌بخش است و فضایی مثبت ایجاد می‌کند. این رنگ روی احساسات ما اثر گذاشته، سطح اعتماد به نفس را بالا می‌برد، بنابراین برای داشتن روحیه مناسب جهت تولید کارهای عالی فوق‌العاده است. شما می‌توانید ممکن برای تحریک خلاقیت خود از زرد به عنوان قوی‌ترین رنگ روانشناختی استفاده کنید. از رنگ زرد استفاده کنید اگر:

یک مبتکر یا کارآفرین هستید. اگر دچار یکنواختی شده‌اید، رنگ زرد می‌تواند به شما کمک کند خلاق‌تر شوید و خوش‌بینی بیشتری نسبت به مسیرتان پیدا کنید.

سبز: تعادل

سبز هماهنگ‌کننده است و برخلاف رنگ قرمز، چشم را خسته نمی‌کند. این رنگ تعادل خوبی بین رنگ‌های اصلی دیگر ایجاد می‌کند و سبب احساس آرامش و اطمینان خاطر می‌شود. این امر به ویژه زمانی صادق است که از حجم زیاد کارهایی که باید انجام دهید، خسته شده‌اید. از رنگ سبز برای افزایش بهره‌روی استفاده کنید اگر:

در یک محیط کاری آرام هستید. اگر دوست دارید روز خود را با یوگا یا یک تمرین مراقبه‌ای شروع کنید، به احتمال زیاد رنگ سبز رنگ شماست.

مطلب مرتبط: با ۱۰ فایده علمی مراقبه آشنا شوید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان