جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

افزایش کرونا در کابل و ساخت سه شفاخانه جدید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

همزمان با افزایش انتشار ویروس کرونا در کابل وزارت صحت عامه می‌گوید سه شفاخانه جدید برای بیماران ویروس کرونا در این ولایت ساخته می‌شود.

وزارت صحت عامه روز گذشته یک شنبه (4 جوزا) گفته است که فیروزالدین فیروز وزیر این وزارت در نشستی با معینان و مسوولان ادارات صحی از ازیاد واقعات ویروس کرونا و عدم بستر خالی در شفاخانه افغان-جاپان خبر داده و تاکید کرده‌است که با توجه به افزایش روزافزون شمار مبتلایان به ویروس کرونا، شاهد افزایش واقعات وخیم نیز خواهیم بود.

فیروز برای رسید‌گی هرچه بهتر به بیماران ویروس کرونا به مسوولان صحی هدایت داده تا علاوه بر شفاخانه‌های موجود، خیلی زود سه شفاخانه دیگر برای بیماران این ویروس در شهر کابل ایجاد کنند.

سیر صعودی انتشار ویروس کرونا در کابل

شهر کابل، پایتخت در این روزها شاهد افزایش مبتلایان به ویروس کرونا است. بر اساس معلومات وزارت صحت تا کنون شمار مبتلایان در این شهر به سه هزار و 728 تن رسیده است.

ولایت کابل علاوه بر داشتن شمار زیادی مبتلا به کرونا در افغانستان همچنین بیشترین رقم مرگ و میر ناشی از این ویروس را تاکنون ثبت کرده‌است. بر اساس گفته‌های مسوولان صحی 29 تن تا کنون جان باخته و 303 تن دیگر نیز بهبود یافته‌اند.

این شفاخانه‌های جدید در شهر کابل در حالی ساخته می‌شوند که هم اکنون شفاخانه افغان-جاپان، شفاخانه محمدعلی جناح و قسمتی از شفاخانه استقلال برای درمان بیماران و قصر دارالمان برای تجرید بیماران ویروس کرونا اختصاص داده شده‌است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان