جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ویروس کرونا؛ قطر ۸.۵ تن تجهیزات طبی به وزارت صحت‌عامه کمک نمود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت‌عامه کشور اعلام کرده که قطر ۸.۵ تن تجهیزات و ضروریات طبی که از آن در مبارزه با ویروس کرونا استفاده می‌شود، به این وزارت کمک کرده است.

بر اساس اعلام وزارت صحت، این تجهیزات که توسط “سعید بن مبارک الخیارین”، سفیر قطر به دولت افغانستان کمک شده، امروز(سه‌شنبه، ۳۰ثور) رسما به وزارت صحت‌عامه کشور تسلیم داده شده است.

وزارت صحت گفته است که این تجهیزات و ضروریات طبی شامل پی پی کیت، ماسک های جراحی، ماسک N95، عینک‌های محافظتی، فیس شیلد، لباس جراحی برای عملیات، دستکش و دیگر ضروریات طبی است که از آن‌ها در مبارزه با ویروس کرونا استفاده می‌شود.

بشیر نورمل، معین پالیسی و پلان وزارت صحت‌عامه، در نشستی که به این مناسبت برگزار شد، با اظهار سپاس و قدردانی از قطر، گفت که این کمک‌ها یکی از نیازمندی‌های اساسی در شرایط فعلی به وزارت صحت در مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد.

وزارت صحت‌عامه کشور اعلام کرده که قطر ۸.۵ تن تجهیزات و ضروریات طبی که از آن در مبارزه با ویروس کرونا استفاده می‌شود، به این وزارت کمک کرده است
وزارت صحت‌عامه کشور اعلام کرده که قطر ۸.۵ تن تجهیزات و ضروریات طبی که از آن در مبارزه با ویروس کرونا استفاده می‌شود، به این وزارت کمک کرده است

از سویی هم، سفیر کشور قطر در افغانستان، هدف از کمک‌های این کشور را مبارزه با ویروس کرونا در افغانستان دانسته و از ادامه کمک‌های قطر به افغانستان در آینده نیز خبر داده است.

پیش از این نیز قطر به ارزش بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دالر، تجهیزات و ضروریات طبی را برای مبارزه با ویروس کرونا به وزارت صحت‌عامه کشور کمک کرده بود.

این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۱ رویداد مثبت ویروس کرونا در کشور به ثبت رسیده که با این شمار، تعداد واقعات مثبت در کشور به ۷ هزار و ۶۵۳ تن می‌رسد، که از این میان ۸۵۰ تن بهبود یافته و ۱۷۸ تن جان باخته اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان