کرزی: حمله تروریستی دشت برچی کار دشمنان صلح است/ برای پایان خونریزی مذاکرات بین‌الافغانی آغاز شود

توسطروایت زنده

اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۲

حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین کشور در اعلامیه‌ای در پیوند به حمله مهاجمان بر شفاخانه ۱۰۰ بستر دشت برچی؛ گفته است که این کار دشمنان صلح است.

کرزی، امروز(سه‌شنبه، ۲۳ثور) در اعلامیه‌ای “حمله تروریستی بر شفاخانه ۱۰۰ بستر در دشت برچی کابل را، که در نتیجه آن به شمول زنان و کودکان شماری از شهروندان کشته و زخمی شدند، به شدیدترین الفاظ تقبیح نموده و این عمل زشت را کار دشمنان صلح و آرامش مردم افغانستان و در تضاد با تمام اصول و ارزش های انسانی و اسلامی خوانده است”.

خبرنامه
حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین کشور در اعلامیه‌ای در پیوند به حمله مهاجمان بر شفاخانه ۱۰۰ بستر دشت برچی؛ گفته است که این کار دشمنان صلح است

او در اعلامیه‌اش این حمله را دسیسه آشکار و واضح بیگانگان علیه کشور و مردم افغانستان دانسته و گفته که مردم باید با اتحاد و اتفاق، سرنوشت را به دست خود رقم بزنند.

کرزی همچنان برای خاتمه دادن به جنگ و خونریزی و تأمین صلح و امنیت سرتاسری در کشور، بر آغاز مذاکرات بین الافغانی تأکید کرده است.

این درحالی است که سه مهاجم مسلح، حوالی ساعت ۱۰ قبل از ظهر امروز(سه‌شنبه، ۲۳ثور)، بر شفاخانه ۱۰۰ بستر دشت برچی در حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل، حمله کردند که در نتیجه این حمله، ۱۴ غیرنظامی به‌شمول زنان و دو کودک کشته شدند و ۱۵ غیرنظامی دیگر به‌شمول کودکان، زنان و کارکنان صحی زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *