جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

نیکوکاری در زمانه کرونایی (14)؛ کمپین همدلی و کمک رسانی به 600 خانواده کابلی

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

 سلسله گزارش نیکوکاری این بار رسیده به کمپین “همدلی برای عبور از کرونا” که توسط موسسه نسل جوانان خلاق راه‌اندازی شده است.

“موسسه نسل جوانان خلاق” مدت 1 سال و نیم است که در دو بخش خدمات اجتماعی و بخش تعلیمی کار می‌کند و چندین کمپین‌ به راه انداخته‌اند که 2 کمپین آن مخصوص روزهای قرنطینه بوده است.

این موسسه کمپین “توزیع لباس به فقرا” و کمپین همدلی برای عبور از کرونا را نیز در این اواخر داشته‌اند.

همدلی برای عبور از کرونا

کمپین توزیع لباس پیش از قرنطین راه اندازی شده بود اما کمپین “همدلی برای عبور از کرونا” در روزهای هشتم یا نهم قرنطین برای توزیع مواد غذایی و بهداشتی راه اندازی شد.

موسسه نسل جوانان خلاق که متشکل از چندین تیم مانند رباط سازان، دختران رسام و دیگر گروه‌ها است با همکاری هم در قسمت توزیع مواد غذایی به نیازمندان نقش داشته‌اند.

این موسسه در صفحه رسمی خود در فسبوک در کنار این که از آغاز این کمپین یادآور شده بودند از مقامات دولتی و تاجران نیز دعوت به همکاری کرده بودند که پس از آن 50 درصد هزینه این کمک‌ها توسط تاجران و بعضی مقامات دولتی و 50 درصد دیگر آن نیز با بودجه شخصی این موسسه جمع‌آوری شده است.

هر چند این موسسه به بیش از 600 خانواده کمک کرده‌است اما تمرکز آن بیشتر روی نیازمندان و دست فروشان خیابان بوده است و به توزیع مواد بهداشتی و آگاهی‌دهی به خانواده‌ها پرداخته‌است.

آن‌ها این کمک‌ها را از ناحیه سوم کابل شروع کرده‌اند، خانه به خانه نیازمندان رفته و در کنار آگاهی دهی در مورد کرونا به آنان مواد بهداشتی چون ماسک و موادضدعفونی توزیع کرده‌اند.

کمک به 100 دستفروش سطح شهر

سجاد قربانی، مسئول عمومی این موسسه به خبرنامه گفت: “ما علاوه بر کمک‌های بهداشتی، موادغذایی هم توزیع کردیم که شامل برنج، روغن و آرد می‌شد. این کمک‌ها بین دست فروشان سطح شهر توزیع و در کنار آن به آن‌ها ماسک و لباس مخافظتی نیز داده شد.”

به گفته او این کمپین تا پایان قرنطین نیز ادامه می‌یابد. این موسسه در عین حال افطاری هم برای نیازمندان آماده می‌کند.

کمک‌هایی که این موسسه برای همدلی با نیازمندان جمع‌آوری کرده‌اند، مقداری کمک نقدی و باقی موادغذایی بوده است.

آن‌ها 80 هزار افغانی و موادغذایی چون برنج، روغن و آرد جمع آوری کرده‌ بودند که پول نقد را نیز به مواد غذایی و بهداشتی تبدیل و به خانواده‌ها کمک کرده‌اند.

این موسسه همچنان تلاش دارد تا با ادامه این کمپین بتواند بیشتر از این به خانواده‌ها و افراد نیازمند کمک رسانی کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان