جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

دانشجویان و بازرگانان مقیم چین یک میلیون دالر تجهیزات طبی به وزارت صحت کمک کردند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شماري از بازرگانان و دانشجويان افغانستانی مقیم چين، مقداری تجهيزات و ضروريات طبي به ارزش يك میليون دالر امريكايي را در همکاری با اتاق‌ تجارت و سرمايه گذاري افغانستان، به وزارت صحت عامه کمک کرده‌اند.

وزارت صحت عامه امروز (پنج‌شنبه، ۱۸ثور) در یک خبرنامه گفته است  این تجهیزات شامل دستگاه‌های اکسیجن، ماسک، کیت‌های محافظتی، عینک‌های محافظتی، فس‌شیلد و دستگاه‌های تب سنج می‌باشد.

خبرنامه
کمک یک میلیون دالر تجهیزات طبی از چین به وزارت صحت

از سویی هم شفیق الله شهیم، معین مالی و اداری وزارت صحت با تشکر از این کمک بازرگانان و دانشجویان، این تجهیزات را از  ضروريات مهم  سکتور صحت در شرايط كنوني عنوان کرده است.

براساس خبرنامه وزارت صحت، این بازرگانان و دانشجویان، هدف از این کمک را تجهیز مراکز صحی و حفاظت از جان کارمندان صحی در برابر ویروس کرونا عنوان نموده و از وزارت صحت خواستند این تجهیزات در جاهایی که مستحق است، توزیع شود.

قابل یادآوری است که قطر نیز روز گذشته تجهیزات طبی به ارزش یک میلیون و 300 هزار دالر را به وزارت صحت عامه کمک نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان