جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

ایجاد مرکز تماس رایگان رسیدگی به شکایات مستحقین برنامه توزیع نان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

اداره ملی احصاییه و معلومات اعلام کرده که مرکز “شماره رایگان 450” برای رسیدگی به شکایات مستحقین در برنامه توزیع نان ایجاد شده است.

اداره احصاییه امروز چهارشنبه(17ثور) با نشر یک خبرنامه گفته است که این مرکز تماس “کال سنتر” به تمامی شکایات مستحقین و نیازمندانی که هنگام دریافت نان و سایر کمک‌ها از نانوایی‌ها با مشکل روبرو می‌شوند، رسیدگی می‌کند.

در این خبرنامه آمده است که شهروندان در تمام کشور می توانند با تماس به شماره 450، شکایت خویش را ثبت کنند تا نهادهای ذیربط در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

bread

اداره احصاییه افزوده که دارندگان سیم کارت‌ شبکه‌های مخابراتی روشن، افغان بیسیم و سلام می‌توانند به گونه رایگان با این مرکز تماس برقرار کنند و تماس از شبکه‌های مخابراتی MTN و اتصالات نیز به‌زودی رایگان می شود.

به گفته این اداره، این مرکز تماس به اساس هدایت ریاست جمهوری ایجاد شده و در تمامی روزهای هفته، از ساعت 7 صبح تا 5:30 عصر فعال است.

این در حالی است که حکومت برای رسیدگی به نیازمندان در شرایط قرنطین، اقدام به توزیع نان خشک در کابل و چند ولایت دیگر کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان