جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته شدن مسافران افغانستانی؛ وزارت امورمهاجرین خواستار رفع محدودیت ویزای ایران شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امورمهاجرین و عودت کنندگان کشور، در اعلامیه‌ای در ارتباط با کشته شدن مسافران افغانستانی در مرز  ایران؛ از مقام‌های دیپلوماتیک هر دو کشور خواسته که برای رفع محدودیت ویزای ایران، راهکار عملی را ایجاد نمایند.

وزارت امور مهاجرین امروز (یک‌شنبه،۱۴ثور) در اعلامیه‌ای در پیوند به کشته شدن مسافران افغانستانی در مرز  ایران گفته است: “وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان از مقامات دیپلوماتیک هر دو کشور (افغانستان و ایران) می‌خواهد که برای رفع محدودیت ویزای ایران که موجب رفت و آمدهای غیر قانونی می‌شود، راهکاری عملی را ایجاد نمایند تا از تردد قاچاقی و غیرقانونی اتباع افغانستان از مرز میان دو کشور جلوگیری به عمل آید”.

خبرنامه
وزارت امورمهاجرین خواستار رفع محدودیت ویزای ایران شد

در اعلامیه وزارت امور مهاجرین  آمده است که دولت افغانستان خواستار پیگیری موضوع توسط دولت ایران شده و برای مشخص ساختن چگونگی وقوع این حادثه، از طریق هیئتی به ریاست معین سیاسی وزارت امور خارجه در تلاش است تا موضوع را پیگیری و روشن سازد، پس از آن اقدام مناسب واقعیت رویداد صورت خواهد گرفت.

این در حالی است که تصاویری بیش از ۵۰ جسد گرفته شده از رودخانه، که به تازگی به ولایت هرات آورده شده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی به نشر رسیده و ادعا شده توسط مرزبانان ایرانی به رودخانه انداخته شده‌اند، اما مقامات ایرانی این رویداد را تکذیب کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان