جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

پس از کابل؛ روند توزیع نان خشک در 5 شهر بزرگ دیگر آغاز می‌شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اداره مستقل ارگان های محلی می گوید که بر اساس هدایت رییس جمهور، پس از کابل، توزیع نان خشک در پنج شهر بزرگ دیگر از امروز آغاز می شود.

سید شاه سقیم، سخنگوی اداره مستقل ارگان های محلی امروز یک شنبه(14ثور) در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت گفت، روند توزیع نان خشک در شهرهای جلال آباد، قندهار، مزارشریف، قندز و هرات از شام امروز آغاز و برای 135 هزار و 749 خانواده نان خشک توزیع خواهد شد.

سقیم افزود، اداره مستقل ارگان های محلی در نظر دارد تا به زودی برنامه توزیع نان خشک به خانواده های نیازمند در 28 ولایت باقی مانده کشور را نیز آغاز کند.

bread

او از تمام نهادهای جامعه مدنی و مردم خواست در این روند با شهرداری ها در سطح ولایات همکاری کنند تا نان به موقع و با توجه به نیاز خانواده های نیازمند، به آن ها تحویل داده شود.

به گفته سقیم، اداره مستقل ارگان های محلی تمام توصیه های لازم صحی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را در هنگام توزیع نان خشک در ولایات در نظر گرفته و مردم نیز نظم را رعایت کنند.

سخنگوی اداره مستقل ارگان های محلی تاکید کرد که بیشتر نیازمندان در شهرها ساکن اند، اما حکومت به زودی برنامه های مشابه کمک به نیازمندان در سطح روستاها و مناطق دور دست را نیز آغاز خواهد کرد.

این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا، حکومت روند توزیع نان خشک از نانوایی ها را در کابل آغاز کرده است، اما تجمع مردم در پیش نانوایی ها بدون توجه به فاصله و مراعات توصیه های صحی، با انتقادهایی همراه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان