جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

زهیر: 45 هزار خانواده بی‌بضاعت در ولایت بامیان نیازمند کمک هستند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

محمدطاهر زهیر، والی بامیان وضعیت فقر در این ولایت را هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا نگران کننده خوانده، می گوید  45 هزار خانواده بی‌بضاعت و نادار در بامیان نیازمند کمک هستند.

والی بامیان که امروز یک شنبه(14ثور) در نشست خبری مصرف بودجه 30 میلیون افغانی اختصاص داده شده برای مبارزه با ویروس کرونا به این ولایت سخن می‌زد، ضمن قدردانی از همکاری نهادهای ملی و بین المللی و سایر خیرین، وضعیت فقر در بامیان را نگران کننده خوانده و بر توجه هرچه بیشتر نهادهای همکار در راستای کمک به  45 هزار خانواده بی‌بضاعت، نادار و نیازمند کمک در سطح ولایت بامیان تاکید کرد.

zahir

زهیر افزود، تداوم محدودیت منابع عایداتی مردم بامیان باعث افزایش میزان فقر و ناداری در این ولایت خواهد شد.

والی بامیان خاطرنشان کرد که از آغاز بحران ویروس کرونا مبلغ 30 میلیون افغانی به اداره محلی این ولایت اختصاص یافته که تاکنون 27.5 میلیون آن با توجه به نیازمندی‌های موجود و اولویت‌های در نظر گرفته شده از جانب کمیته نظارت و تدارکات، خریداری  یا  تحت روند تدارکات قرار دارد.

این در حالی است که تاکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ولایت بامیان به 15 تن رسیده که از این میان، 7 تن بهبود یافته و یک تن نیز جان باخته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان