جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ثبت 235 مورد جدید؛ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به دو هزار و 704 تن رسید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت صحت عامه می گویند  در 24 ساعت گذشته 235 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان ثبت شده است.

وحیدالله مایار، سخنگوی وزارت صحت امروز یک شنبه (14ثور) در یک نشست خبری گفته، این موارد تازه شامل 63 مورد در کابل، 54 مورد در قندهار، 19 مورد در هرات، 14 مورد در پنجشیر، 13 مورد در تخار، 12 مورد در ننگرهار، 10 مورد در هر یک از ولایات سمنگان و غور و 9 مورد در بغلان می شود.

وی افزود،  7 مورد در میدان‌وردک، 5 مورد در هر یک از ولایات بادغیس، بامیان و لغمان، 3 مورد در سرپل، 2 مورد در هر یک از ولایات پروان و کنر و یک مورد در هر یک از ولایت‌های هلمند و فراه نیز شامل این موارد جدید است.

خبرنامه
افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا

سخنگوی وزارت صحت تاکید کرد که با ثبت این موارد تازه، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر کشور به دو هزار و 704 تن رسیده که از این میان، بیشتر آنان به ترتیب از ولایت های کابل، هرات، قندهار و بلخ بوده‌اند.

وی تاکید کرد که در 24 ساعت گذشته 14 تن شامل 6 تن در هرات، 5 تن در لغمان و 3 تن در ننگرهار بهبودیافته‌اند که شمار بهبودیافتگان به 345 تن رسیده است.

مایار خاطرنشان کرد که همچنین در 24 ساعت گذشته 12 فرد مبتلا به ویروس کرونا شامل 3 تن در غزنی، 2 تن در فاریاب، 2 تن در بلخ، 2 تن در پروان، یک تن در ننگرهار، یک تن در قندوز و یک تن در بامیان جان باخته اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان