بازداشت یک گروه شش نفری به اتهام انهدام پایه برق وارداتی در کابل

توسطروایت زنده

اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۲ , , ,

وزارت داخله اعلام کرده است که یک گروه شش نفری را به اتهام انفجار پایه برق وارداتی در ولسوالی میربچه‌کوت کابل بازداشت کرده اند.

وزارت داخله امروز شنبه (13ثور) با نشر یک خبرنامه گفته است که فرماندهی پولیس کابل شب گذشته یک گروه شش نفری را در پیوند به‌سازماندهی حملات تروریستی به‌خصوص انهدام پایه برق در ولسوالی میربچه کوت بازداشت کرده است.

در این خبرنامه آمده است که این افراد حوالی ساعت 11 شب گذشته که قصد انجام حملات تروریستی به پاسگاه های پولیس در مربوطات ولسوالی میربچه‌کوت داشتند،‌دستگیر شدند.

خبرنامه
بازداشت یک گروه شش نفری به اتهام انهدام پایه برق

به گفته وزارت داخله، این گروه شش نفری از چندی به این سو تحت رهبری فردی به نام “گل پادشاه”، برادر ولسوالی نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی قره‌باغ کابل، دست به‌فعالیت‌های تروریستی در ولسوالی‌های قره‌باغ، میربچه‌کوت و بگرام‌ می‌زدند و از  آنان یک میل راکت انداز، دو میل کلاشینکوف و مقدار مهمات نیز به دست آمده است.

این در حالی است که به تاریخ 7 ثور یک پایه برق شرکت برشنا در روستای “میرزاخیل” ولسوالی میربچه‌کوت ولایت کابل منهدم و برق کابل و چندین ولایت دیگر برای چندین روز قطع شد. مسوولان در شرکت برشنا هزینه ترمیم این پایه برق را 300 هزار دالر اعلام کرده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *