جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

مارینا خان، طراح بریتانیایی-افغان مد تلاقی شرق و غرب را متحول می کند

خبرنامه
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

لندن: جامعه رو به ظهور افغان‌ها در بریتانیا نشان می‌دهد که انگلستان نسل جدیدی از رویاگرایان جوان با استعداد، دارای اعتماد به نفس و آوانگارد را در ماموریتی برای شکل دادن به آینده این کشور تجربه می‌کند.

مارینا خان، طراح جوان و خلاق که در پیِ تعریف مجدد فشنِ تلاقی شرق و غرب است، به این نسل جدید افغان-انگلیسی تعلق دارد.

مارینا ترکیبی از استعدادهاست. او یک طراح خلاق، کارآفرینی پر از رویا و تخیل، انسانی خیرخواه و پیشروِ کمک به دیگران و روانشناسی برای مبارزه با مشکلات روحی-روانی است.

او برخلاف سیاستمداران متعصب و علم‌دوستان خسته‌کننده جامعه ما، داستانی بیار جالب‌ و پویا دارد.

مارینا بنیانگذار آویزه است، یک برند جواهرات و لباس با سبک سنتی افغانستان و آمیخته به مد غربی، که به خلاقیت و زیبایی شگفت‌انگیزی ختم می‌شود.

آویزه، میراث فرهنگی غنیِ جواهرات و پوشاکِ افغانستان، یعنی قلب جاده ابریشم را برای مد و مصرف‌کنندگانِ به لحاظ اخلاقی آگاهِ انگلیس و اروپا به ارمغان می‌آورد.

برخی از جذاب‌ترین ایده‌ها و مجموعه‌های آویزه توسط مارینا بر چهره‌هایی همچون ملکه باستانی مصر کلئوپاترا، فریدا کالو، الهه تبتی و سبک‌های معاصر ارائه شده‌است.

مارینا نمونه‌ای برجسته از نسل جدید افغان‌های بریتانیایی است. بانویی جوان، مطمئن و مسئول که با بهترین‌های افغانستان و بریتانیا، هم برای جامعه و هم برای کشورمان نقشی مثبت دارد.

او الگویی ایده‌آل برای نسل‌های آینده جامعه‌ ما در دهه‌های آینده است، الگویی که هویت منحصر به فرد جامعه مدرن افغانستان-بریتانیا را به تصویر می‌کشد. دختر سربلند افغان- بریتانیایی!

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان