روند توزیع نان خشک به خانواده‌های نیازمند در کابل آغاز شد

توسطروایت زنده

اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۲

شهرداری کابل اعلام کرده است که روند توزیع نان خشک برای خانواده‌های نیازمند و متضرر از وضع محدودیت بر گشت‌وگذار در کابل آغاز شده است.

داوود سلطان‌زوی، شهردار کابل، امروز(چهارشنبه،۱۰ثور) حین آعاز روند توزیع نان خشک به خانواده‌های نیازمند و متضرر از وضع محدودیت بر گشت‌وگزار در کابل، طی سخنانی گفته است”: به هدف رسید‌گی به نیازمندان و خانواده‌های فقیر که در وضع قیود بر گشت‌وگزار متضرر شده‌اند، روند توزیع نان برای ۲۵۰ هزار خانواده در کابل طرح و روی دست گرفته شده است”.

bread

او افزوده: شهرداری کابل به منظور نظارت از روند توزیع نان خشک برای مستحقین در نواحی شهر، گروه‌های نظارتی را متشکل از شوراهای علما، وکلا، زنان، متنفذین محل و رضاکاران جامعه‌ی مدنی ایجاد کرده است.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی شهردای کابل آمده است که “نان خشک به مستحقین مطابق کارت توزیع می‌گردد که قبلا از جانب کمیته‌های محلی نیازمندان شناسایی گردیده و کارت نان خشک اخذ نموده اند.

همچنان نانوایی‌هایی ‌که ظرفیت توزیع نان برای مستحقین را دارند، با در نظر داشت توصیه‌های صحی، مکلف به توزیع نان برای مستحقین می‌باشند. به گفته شهرداری کابل، نان خشک طوری به مستحقین توزیع می‌گردد که باعث ازدحام نگردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *