جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پس از اتهام تجاوز جنسی؛ فرمانده پولیس و آمر جنایی ولسوالی جاغوری برکنار و به کابل فراخوانده شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنبال اعتراض های گسترده در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی به آنچه تجاوز بر دو زن در این ولسوالی خوانده شده، وزارت داخله می گوید که فرمانده پولیس و آمر جنایی فرماندهی پولیس این ولسوالی برکنار و به کابل فراخوانده شده و نیز دو سرباز متهم بازداشت شده اند.

طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله امروز دوشنبه(8ثور) با بیان این خبر گفته است: “‏دو سرباز متهم در جاغوری توقیف و زیر تحقیق جدی قرار دارند. همچنان قوماندان امنیه ولسوالی جاغوری با آمر جنایی از وظایف شان برکنار و برای تحقیق بیشتر به مرکز فراخوانده شدند.”

 آرین افزوده، هیئتی به منظور بررسی همه جانبه قضیه ولسوالی جاغوری از مرکز به این ولسوالی اعزام شده است.

خبرنامه
تظاهرات در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی

سخنگوی وزارت داخله تاکید کرده که ‏رفتار نظام‌مند پولیس برای وزارت داخله مهم است و هر نیروی پولیس که خلاف اصول رفتار کند، مورد پیگرد جدی قرار می گیرد.

از سویی هم شاه حسین مرتضوی، مشاور فرهنگی رییس جمهور غنی در فسبوکش نگاشته است که ولسوال جاغوری نیز به کابل فراخوانده شده است.

این اقدامات در حالی صورت گرفته که مردم ولسوالی جاغوری محافظین فرمانده پولیس و آمر جنایی این ولسوالی را به تجاوز جنسی بر دو خانم متهم کرده و دست به اعتراض زده‌اند. معترضین داخل ساختمان فرماندهی پولیس و ولسوالی جاغوری شده اند.

براساس گزارش های رسیده از جاغوری، این تظاهرات به خشونت گراییده و در اثر شلیک نیروهای پولیس، تاکنون سه معترض زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان