جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

گفتگوی خلیل‌زاد با وزیر خارجه هند در مورد حل بحران سیاسی افغانستان و تشکیل حکومت همه شمول

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان می‌گوید، با “اس جیشنکر” وزیر امورخارجه هند در مورد وضعیت سیاسی و امنیتی افغانستان گفتگو کرده است.

زلمی خلیلزاد شب گذشته(شنبه، 30حمل) ‏در توییتر اش نگاشته است: “دیروز با وزیر خارجه هند اس جیشنکر در مورد مسایل اخير در پروسه صلح افغانستان صحبت نمودم. ما در مورد فوریت حل بحران سیاسی داخلی و اهمیت این که رهبران افغانستان یک حکومت همه شمول را تشکیل دهند، صحبت کردیم.”

khalilzad

او افزوده که همچنان در این دیدار در مورد لزوم دولت افغانستان و طالبان برای تسریع در آزادی زندانیان، حمایت از کاهش سریع خشونت، آغاز مذاکرات بین الافغانی و تاثیر درازمدت ویروس کرونا گفتگو کرده اند.

خلیلزاد تاکید کرده که در این دیدار او به وزیرخارجه هند گفته است که امریکا از مشاركت هند در تلاش های منطقه ای و بین المللی برای صلح پایدار در ‎افغانستان استقبال می كند و متعهد به مشارکت پایدار با هند است.

https://twitter.com/US4AfghanPeace/status/1251604178524344321

این اظهارات زلمی خلیلزاد در حالی مطرح شده که با وجود تلاش های ناکام خلیلزاد برای حل اختلافات ارگ و سپیدار، اکنون گفتگوها با میانجی گری برای به نتیجه رسیدن روی حکومت همه شمول میان ارگ و سپیدار جریان دارد

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان