جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

برف کوچ و لغزش کوه در پنجشیر خسارات مالی به بار آورده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت مهاجرین و عودت کنندگان می‌گوید که در نتیجه‌ سرازیرشدن برف‌کوچ در ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر، خسارات مالی به باشندگان این ولسوالی وارد شده است.

وزارت مهاجرین با نشر یک خبرنامه گفته است، بر اساس معلومات اداره امورمهاجرین ولایت پنجشیر، از اثر وقوع برف‌کوچ شب گذشته(سه‌شنبه،۲۶حمل) از کوه “خیبررود پرینگال” ولسوالی آبشار، ۱۰ منزل مسکونی، یک محراب مسجد، یک مکتب، دو دکان و دو موتر را در قریه خواجه خضر، تخریب شده، اما خسارت جانی به دنبال نداشت است.

panjsher

از سویی هم بر اساس این خبرنامه، شب گذشته در اثر لغزش کوه در روستای “تند خوی” ولسوالی دره؛ جاده روستاهای “قریه عبدالله خیل” این ولسوالی به روی موترها مسدود شده، اما این حادثه نیز تلفات جانی در قبال نداشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان