جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اندرابی: به 81 درصد قرارهای گرفتاری و جلب متهمین از سوی پولیس رسیدگی شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سرپرست وزارت داخله می گوید، در دوسال گذشته به 81 درصد قرارهای گرفتاری و جلب متهمین فساد اداری که از سوی دادستانی کل به این وزارت ارجاع شده، رسیدگی گردیده است.

مسعود انداربی شب گذشته(26حمل) در توییتر اش نگاشته است: “یکی از ساحات عمده کاری بخش‌های مبارزه با جرایم پولیس ملی پیگیری و تعقیب قرارهای صادر شده توسط اداره محترم لوی سارنوالی کشور است. در جریان نزدیک به دو سال گذشته، ۲۵۵ قرار گرفتاری و جلب متهمین فساد اداری به این وزارت ارجاع شده که از مجموع قرارها به ۸۱ درصد آن ها رسیدگی شده است.”

andarabi

اندرابی تاکید کرده که قضایای باقی مانده تحت کار ادارات ذیربط قرار دارد.

به گفته سرپرست وزارت داخله، از مجموع قرارها 34 تن در بیرون از کشور تثبیت شده که در همکاری با سایر کشورها کار در امر استرداد مجرمین جریان دارد.

این اظهارت سرپرست وزارت داخله در حالی مطرح شده که اداره دادستانی کل می گوید، فرمانده پولیس تازه مقرر شده ولایت غزنی در این اداره پرونده دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان