ویروس کرونا؛ شهر قندهار از فردا قرنطین می‌شود

توسطروایت زنده

فروردین ۲۶, ۱۳۹۹ به روز رسانی : اسفند ۹, ۱۴۰۲

مسوولان محلی در ولایت قندهار می‌گویند که کمیته ولایتی مبارزه با ویروس کرونا در این ولایت فیصله کرده که شهر قندهار قرنطین شود.

در حالی که در دو روز گذشته بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در قندهار ثبت شده، دفتر مطبوعاتی مقام این ولایت با نشر یک خبرنامه گفته است که کمیته ولایتی مبارزه با ویروس کرونا در این ولایت فیصله کرده که از فردا(چهارشنبه،۲۷حمل) شهر قندهار قرنطین شود.

بر اساس این فیصله، در این مدت تنها مراکز صحی، دواخانه‌ها و نانوایی‌ها باز خواهد بود و به سایر اصناف اجازه کار روزانه در شهر قندهار داده نمی‌شود.

kandahar

کمیته ولایتی مبارزه با ویروس کرونا در قندهار، همچنان فیصله کرده که تمام فروشگاه‌های مواد خوراکی، سبزی و میوه‌فروشی می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ساعت شش صبح کار کنند و مردم نیز در همین زمان نیازمندی‌های‌شان را خریداری کنند. همچنین کسانی که در بازار گشت‌وگذار می‌کنند، تمام کارمندان و دکان‌داران باید ماسک و دست‌کش داشته باشند.

بر اساس خبرنامه دفتر مطبوعاتی مقام ولایت قندهار، پس از وضع قرنطین کامل در قندهار، مسوولان همه مدارس دینی، دانشگاه‌ها و مکاتبی که به آن بی‌اعتنایی کنند، مورد بازپرس قانونی قرار خواهند گرفت، و همچنان همه تفریح‌گاه‌ها در شهر و ولسوالی‌های این ولایت بسته و تجمع در آن‌ها ممنوع می‌شود.

گفتنی است که با ثبت ۱۵ مورد تازه، اکنون شمار مبتلایان ویروس کرونا در قندهار به ۹۰ نفر افزایش یافته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *