جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

نماینده امریکا در ناتو: هرگز اجازه نمی دهیم افغانستان بار دیگر پناه گاه امن تروریستان شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نماینده امریکا در ناتو می گوید که هرگز اجازه نخواهند داد که افغانستان بار دیگر پناهگاهی امن برای تروریست ها شود.

کی بیلی هاتچیسن امروز شنبه(23حمل) در یک پیام ویدیویی گفته است: “ایالات متحده و ناتو همیشه در کنار مردم افغانستان خواهند بود، آرزوی ما تامین صلح و ثبات در این کشور است.”

 او تاکید کرده: “ما مصمم هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که افغانستان بار دیگر به پناهگاهی امن برای تروریست ها تبدیل شود، ترویست هایی که سرزمین های ما را تهدید می کنند.”

NATO

نماینده امریکا در ناتو خاطرنشان کرده است که امریکا و ناتو به حمایت‌شان از مردم و نیروهای امنیتی افغانستان ادامه خواهند داد تا این کشور به صلح و ثبات برسد.

خانم هاتچیسن اضافه کرده است که امریکا و ناتو با هم به افغانستان رفته‌ و خروج آن‌ها نیز نظر به شرایط هم‌زمان خواهد بود.

او از حکومت افغانستان و طالبان خواسته است که با استفاده از فرصت پیش آمده، همه اقدامات ضروری را برای برقراری صلح انجام دهند تا به چهار دهه خشونت در افغانستان نقطه پایان گذاشته شود.

این اظهارات نماینده امریکا در ناتو در حالی بیان شده که شام روز گذشته جنرال اسکات میلر، فرمانده عمومی نیروهای حمایت قاطع ناتو در افغانستان با نمایندگان طالبان در قطر دیدار کرده است. سخنگویان حمایت قاطع ناتو به رسانه‌ها گفته که در این دیدار روی روند خروج نیروهای امریکایی از افغانستان گفتگو شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان