جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

سه واقعه مثبت؛ رفت و آمد در بامیان محدود و اماکن غیرضروری مسدود می‌‌گردد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تا اکنون سه واقعه مثبت ویروس کرونا در بامیان ثبت شده و مسوولان محلی در این ولایت از وضع محدودیت‌های رفت‌وآمد و مسدود شدن اماکن غیرضروری خبر داده است.

بر اساس خبرنامه دفتر والی بامیان، در جلسه‌ای که صبح امروز(شنبه،۲۳ حمل) به هدف بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در در این ولایت، با اشتراک مسوولان محلی برگزار شد، روی وضع محدودیت‌ها در قسمت رفت و آمد در شهر و مسدودسازی دکان‌ها و محلات غیر ضروری بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیم اتخاذ شده تا از امروز محدودیت رفت و آمد در شهر بامیان وضع و اماکن غیر ضروری مسدود گردد.

bamyan

همزمان با این، به هدف وضع محدودیت هرچه بیشتر، از طریق رهبری اداره محلی بامیان، با والیان غور و دایکندی صحبت شده تا در قسمت رفت و آمد شهروندان آن ولایات نیز تدابیر جدی روی دست گرفته شود.

این خبرنامه افزوده است که تمامی محدودیت‌ها در سطح شهر بامیان و ولسوالی‌ها قابل اعمال بوده، به مدت 2 هفته این جریان داشته و بعد از آن با توجه به شرایط و وضعیت، تصامیم لازم اتخاذ خواهد شد.

در این جلسه همچنان فیصله شده تا ریاست شهرداری، آمریت تجارت، نماینده بازار و کمیته ذ‌یصلاح موظف اند به استثنای دکان‌های خبازی، مواد خوراکه فروشی، مواد تعمیراتی و مواد زراعتی، تمامی دکان‌ها و محلات غیرضروری را مسدود نمایند.

همچنان ریاست ارشاد، حج و اوقاف بامیان موظف شده است تا با “تمامی علمای اهل سنت جلسه فوری برگزار و از همه‌‌شان خواسته شود که برنامه‌های دینی که موجب تجمعات می‌گردد، تا بهبودی وضعیت تعطیل نمایند”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان