جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اختصاص 450 میلیون افغانی برای مبارزه با ویروس کرونا در 4 ولایت شمال شرق

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری می گوید که 450 میلیون افغانی برای مبارزه با ویروس کرونا به ولایت های بدخشان، قندز، بغلان و تخار اختصاص داده شده است.

ارگ ریاست جمهوری با نشر یک خبرنامه گفته است که محمد اشرف غنی عصر روز گذشته(دوشنبه، 18حمل) گزارش والیان بدخشان، قندز، بغلان و تخار را در رابطه به اقدامات کمیته های ولایتی مبارزه با ویروس کرونا از طریق ویدیوکنفرانس، استماع کرده است.

غنی در این ویدیو کنفرانس گفته است که تمام ریاست های ولایتی باید تحت رهبری والیان کار کنند.

ghani

وی افزوده که به ولایت بدخشان 150 میلیون افغانی و به هر ولایت قندز، بغلان و تخار، 100 میلیون افغانی برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده شود.

اشرف غنی همچنان به والیان این ولایت ها هدایت داده تا ارتباطات و هماهنگی را با ولسوالی ها و زون ها بیشتر سازند.

این در حالی است که تاکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به 367 تن رسیده که از این میان، 18 تن بهبود یافته و 11 تن دیگر جان باخته اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان